וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חזר: דיא סבע נותר מחוץ לסגל מכבי חיפה גם להפועל פתח תקוה

24.11.2023 / 12:35

שחקן ההתקפה שהירוקים יבקשו ממנו למצוא קבוצה חדשה בינואר, כצפוי לא ישותף במשחק שיחדש את ליגת העל (שבת, 20:00). פיירו יפתח בחוד, האורחת מאמינה ביכולתה להפתיע

מחזור 1הסתיים25/11/2023
מכבי חיפה
  • חג'ג' (18)
  • שרי (43)
1:2
  • (49) אלימלך
הפועל פתח תקוה
קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מכבי חיפה

כמעט חודשיים אחרי משחק הליגה האחרון שלה, מכבי חיפה תחזור לשחק בזירה המקומית ותנסה לנצח במשחק ההשלמה שנדחה מהמחזור הראשון (שבת, 20:00) כדי לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות.

המאמן מסאי דגו קיבל סגל מלא לאימון אחד בלבד ובמועדון מודעים לכך שההכנה למשחק לא הייתה טובה בלשון המעטה, אבל למרות שמרבית השחקנים לא התאמנו בצורה סדירה במסגרת הקבוצה, דגו צפוי להשתמש בלא מעט זרים ומתאזרחים וזאת על מנת להעמיד את ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. בכנף שמאל ישנה התלבטות בין ליאור רפאלוב לעילאי חג'ג', ולאחר האימון המסכם עושה רושם שדגו מתלבט גם בין גוני נאור למחמוד ג'אבר. צ'ארון שרי אמור לפתוח מתחת לפרנזי פיירו שיקבל את המקום בחוד.

כצפוי, מי שלא ייכלל בסגל מכבי חיפה למשחק הוא דיא סבע שיתבקש למצוא קבוצה בינואר. כזכור, השחקן ניצב בעין הסערה מאז הפוסט של אשתו בתחילת המלחמה ועל אף שהוא מתאמן כרגיל עם הקבוצה, זה משחק שני רצוף שהוא לא נכלל בסגל - בקבוצה בחרו שלא להשתמש בו גם נגד ויאריאל.

"ברור שיש הבדל בין משחק בסמי עופר מלא לבין אצטדיון ריק", אמר אחד משחקני מכבי חיפה, "אבל בסוף אנחנו רוצים להיות במאבק האליפות כל העונה, אז חשוב לנצח ולא משנה באיזה נסיבות מתקיים המשחק".

ליאור רפאלוב, שון גולדברג ודין דוד באימון מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יתגעגעו לאוהדים. שחקני מכבי חיפה באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

הפועל פתח תקוה

למרות הנחיתות על הנייר, המלאבסים משוכנעים שיש בכוחם להפתיע את האלופה בביתה. בהפועל פתח תקוה היו שמחים מאוד לראות את הבלם אנדרה טשיירה פותח, אך בשלב זה הפורטוגלי מסרב בתוקף להגיע לארץ ובמועדון הבינו שיצטרכו להסתדר בלעדיו, כאשר מתן פלג צפוי לקבל את המקום במרכז ההגנה במקומו.

מלבד טשיירה וריצ'רד בואטנג, כל יתר הזרים חזרו לישראל ובהפועל פתח תקוה הביעו בפניהם הערכה על כך. המאמן עופר טסלפפה צפוי להמשיך במערך של חמישה שחקני הגנה כפי שהיה לפני הפגרה הכפויה, ובקבוצה בונים על המהירות והעוצמה הפיזית של פורצ'ן באסי בחוד. עידן ורד ואבי ריקן יקבלו גם הם את המקום ב-11. רועי אלימלך, שיפתח בהגנה, יפגוש את הקבוצה ממנה הוא מושאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל פתח תקוה. אריאל שלום
הפועל פתח תקוה תנסה להפתיע/אריאל שלום

טריוויה

* משחק ראשון בין הקבוצות מאז ינואר 2015. המאזן ביניהן ב-127 מפגשי ליגה עד כה: 62 ניצחונות למכבי חיפה, 35 להפועל פתח תקוה ו-30 תוצאות תיקו.

* נזכיר שמדובר במשחק דחוי מהמחזור הראשון. בפתיחת עונת 1997/98 ניצחה מכבי חיפה 1:4 בחוץ עם צמד של סרגיי קנדאורוב, בפתיחת עונת 1984/85 רשמה כאלופה 0:2 ביתי בקרית חיים וב-1955/56 הייתה זו הפועל פתח תקוה שהופיעה כאלופה למחזור הראשון וניצחה את החיפאים 1:2.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל פתח תקוה על מכבי חיפה היה 0:2 בינואר 2004, עם שערים של טומיסלב ארצג ושלומי אדרי ועם ברק בכר בהרכב. מאז היו עוד 10 ניסיונות שהסתיימו בתשעה הפסדים ותיקו בודד (2:2 במשחק ללא קהל בקרית אליעזר).

* מכבי חיפה איבדה שתי נקודות ביתיות בכל העונה שעברה, והשוותה את הנתון הזה עם ה-1:1 מול בני סכנין במשחק הביתי היחיד העונה. סך הכול מדובר ברצף של 20 משחקי ליגה ללא הפסד כמארחת.

* עידן ורד, כיום שחקנה של הפועל פתח תקוה, כבש לרשתה את שער הבכורה שלו במדי מכבי חיפה בניצחון 0:2 בפברואר 2011. הוא מצא את הרשת עבור הירוקים גם במפגש האחרון בין הקבוצות, ב-2:2 בינואר 2015.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה

בשבוע הבא בליגת העל (המחזור השישי, 2-3 בדצמבר):

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 16:45: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
שבת, 17:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט1)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully