וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הזדמנות שאסור להחמיץ". בניון: "יש לנו מספיק זמן לתקן"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 14:03

בנבחרת ישראל הגיבו להגרלה שזימנה לנו מפגש מול איסלנד בחצי גמר הפלייאוף. בניון מקווה שהפצועים יחזרו ונארח בבית, חזן מבטיח ש"נעשה הכל כדי לתקן את האכזבה". דסה רוצה "לעשות היסטוריה"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

אחרי האכזבה הגדולה בטורניר המוקדמות, נבחרת ישראל כבר חושבת על ההזדמנות השנייה שלה להעפיל ליורו 2024, והיום (חמישי) ההגרלה קבעה שישראל תארח את איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו. לא ברור כמובן אם המשחק יתקיים בישראל, אבל ישרל מקווה לארח אותו, לעיני הקהל הביתי, בתקוה שעד אז תיגמר המלחמהויסתיימו המגבלות.

המשחק נגד איסלנד יתקיים ב-21 במרץ , ואם ישראל תעלה לגמר, הנבחרת תתארח אצל בוסניה או אוקראינה ב-26 במרץ במשחק שיהיה קרב ישיר על הכרטיס ליורו 2024. במצב הנוכחי, אוקראינה לא יכולה לארח בביתה, כך שאם היא תעפיל, לא ברור היכן יתקיים המשחק.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
"לחלק אולי היא נשמעת כמו יריבה קלה, אבל היו לנו איתם 2 משחקים קשים". חזן/רויטרס

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל: "מצפה לנו משחק גמר מול איסלנד ואחריו גמר נוסף מול בוסניה או אוקראינה. אני מאוד מקווה שיתאפשר לנו לארח את חצי הגמר כאן בישראל, כדי ליהנות מביתיות אמיתית עם עשרות אלפי אוהדים ביציעים. יש לנו מספיק זמן כדי לתקן את מה שצריך ולהתכונן לנבחרת שפגשנו אותה פעמיים בליגת האומות וסיימנו בתיקו 2-2. אני מקווה שכל השחקנים הטובים ביותר יעמדו לרשותנו ומאמין כי נצליח להגיע מרחק משחק אחד מהעפלה היסטורית ליורו".

אלון חזן, מאמן הנבחרת: "נפגוש יריבה מהדרג שלנו, לחלק אולי היא נשמעת כמו יריבה קלה, אבל היו לנו איתם 2 משחקים קשים בליגת האומות שהסתיימו בתיקו. כל נבחרת שמגיעה למעמד הפלייאוף מרגישה ראויה להעפיל ליורו ולכן יהיה לנו מאבק קשה. אנחנו נכין את עצמנו כמו שצריך על מנת לעשות הכל כדי לתקן את האכזבה שלא עלינו משלב הבתים ולעלות דרך האפשרות השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
מאמינים בני מאמינים. ישראל/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

קפטן הנבחרת, אלי דסה: "אני מאמין בכל לבי שהמשימה אפשרית. האכזבה הגדולה שלנו במוקדמות נבעה בעיקר מתוך אמונה שאנחנו מספיק טובים להיות ביורו ויכולים לעשות את זה. אני מסתכל כרגע רק על המפגש מול איסלנד בחצי הגמר, נבחרת שהתמודדנו מולה, היא מכירה אותנו ואנחנו אותה, והלוואי שיתאפשר לנו לשחק מול הקהל שלנו והדחיפה האדירה שהוא נותן לנו. אני משוכנע שהחברים שלי ואני נדע להביא את כל מה שצריך כדי לעשות היסטוריה".

ערן זהבי: "קיבלנו אופציה נוספת שהרווחנו בזכות קמפיין טוב בליגת האומות ועכשיו זאת הזדמנות שאסור לנו להחמיץ. יש בנבחרת שחקנים ששווים העפלה ליורו ואני יודע עד כמה כל אחד מהם, בטח אני, רוצה להגשים את החלום הזה. אני מקווה שהמשחק ייערך בארץ, אבל גם אם לא כבר ראינו שאלפי אוהדים מגיעים אתנו גם לחו"ל. יש מה לתקן, יש מה לשפר, כולנו יודעים, ויש גם מספיק זמן. אנחנו לא מקלים ראש באף יריבה ולא מורידים את הראש בפני אף יריבה, זאת אפשרות ריאלית מאוד להגיע ליורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully