וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורדן פול מזלזל בכולם, לשחקן כמוהו אין מקום בליגה הזאת"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 12:23

ההתנהגות של ה"כוכב" בוושינגטון מסעירה גם את הפרשנים, קווין גארנט תוקף: "הוא פשוט הכל חוץ משחקן כדורסל? זה מנהיג? אף אחד לא מקשיב לו! בגלל זה גולדן סטייט בעטו לו בתחת"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

וושינגטון המשיכה הלילה (בין רביעי לחמישי) את פתיחת העונה החלשה שלה, והקבוצה מהבירה הצליחה לאבד יתרון 15 נקודות ומעלה בפעם השלישית העונה (!) כשנכנעה 117:114 לשארלוט. דני אבדיה, שהיה בספק למשחק בגלל מחלה, סיים את המחצית הראשונה עם 11 נקודות, הקלע הבולט של הוויזארדס, אבל בשלושת הרבעים הבאים הוסיף רק עוד 2 נקודות כשב-7:30 הדקות האחרונות הוא לא משותף.

אבל עם כל הכבוד לאבדיה, הדמות הכי מדוברת בוושינגטון היא ג'ורדן פול, מי שהגיע לוויזארדס ככוכב אחרי שלקח אליפות בגולדן סטייט, אבל בינתיים מתגלה כשחקן עם השפעה רעה, בלשון המעטה, עם התנהלות חסרת אחריות בהתקפה וגישה מזלזלת. כזכור, לפני כשבוע סרטון שלו הפך לוויראלי, אחרי שהוא נראה לא מקשיב למאמן במהלך פסק זמן, ואחר כך מציץ על הלוח כשעלה למגרש בחצי עין.

ג'ורדן פול, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
בשביל זה הביאו אותו? פול/GettyImages, Patrick Smith

הפרשן קווין גארנט שוחח על פול עם פול פירס, שחקן הוויזארדס לשעבר, וקטל אותו. "אתה צופה בג'ורדן פול?", שאל גארנט, "אני גמור מזה, הוא פשוט הכל חוץ משחקן כדורסל. ראיתי אותו מדבר עם חברים לקבוצה במהלך פסק זמן, לא מסתכל על התרגיל... זה לא מנהיג! אף אחד לא מקשיב לך! אף אחד לא שומע אותך!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פול פירס טען שפול "הוא שם בגישה של 'אני אלוף', וכולכם צריכים להקשיב לי", וגארנט ענה: "אלוף? הוא לא מתנהג ככה. שיט, אתה לא מביא אווירה של אליפות לקבוצה הזאת. זה מה שלמדת בגולדן סטייט? איפה המקצוענות. בגלל זה הם בעטו בו בתחת. שחקנים כאלה לא שייכים לליגה הזאת, אין להם מקום בליגה הזאת".

פול כזכור גם התעמת עם דני אבדיה במחקי ההכנה, כשהישראלי התלונן שהוא לא מסר לו, ופול נזף בו בפסק הזמן. גארנט: "הוא המנהיג של הקבוצה הזאת? לא, אני לא הייתי רוצה שהילד שלי יסתכל על שחקן כזה. ראית איך הוא מדבר לחברים שלו? 'סתום ת'פה, זאת הקבוצה שלי, אני לא מסתכל על התרגיל'... אתה יכול להגיד עליי מה שאתה רוצה, אבל אף פעם לא זלזלתי במשחק, או בעמדה שלי.

"אתה האלוף. האתה הוותיק. הוא בא עם אנרגיה של אליפות... אני מאוכזב מג'ורדן פול, ציפיתי לראות ממנו משהו. אני רואה שהמאמן מדבר על התפתחות, אבל נותנים לו להתנהג ככה. הבחור הזה לא מכבד כלום!". פירס: "הוא לא מכבד את חבריו לקבוצה, ואני לא בטוח שהוא מכבד את צוות האימון". גארנט: "הוא לא. אני מאוד מאוכזב ממנו, אבל זה מה יש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully