וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה שוב "נעלם", וושינגטון שוב קרסה ונכנעה לשארלוט

הישראלי קלע 13 נקודות, אבל בקושי תרם במחצית השנייה והוויזארדס (12:2) נכנעו 117:114 לשארלוט אחרי שאיבדו יתרון 19. לאמלו בול נתן הצגה בדרך ל-34 נקודות ו-13 אסיסטים, ווס אנסלד יצא אופטימי

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

וושינגטון ממשיכה את פתיחת העונה החלשה שלה, כשהלילה (בין רביעי לחמישי) נכנעה 117:114 לשארלוט וספגה הפסד שביעי ברציפות. כפי שקרה לה לא פעם העונה, וושינגטון שוב איבדה יתרון גדול, כשהוליכה ב-19 הפרש ברבע השלישי, אבל קרסה ברבע האחרון, וראתה את מאזנה יורד ל-12:2.

דני אבדיה סיים עם 13 נקודות, אבל כמו כל חבריו, לא הצליח למנוע את המפלה. אבדיה דווקא פתח טוב, קלע את השלשה הראשונה של המשחק, הוסיף עוד שתי חדירות יעילות, וסיים את הרבע הראשון עם 9 נקודות. ברבע השני הוסיף עוד שתיים, ולמעשה בירידה למחצית אבדיה היה הקלע הבולט של הוויזארדס עם 11 נקודות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול מיקל ברידג'ס, שחקן שארלוט. Jacob Kupferman, GettyImages
לא תרם מספיק במחצית השנייה. אבדיה/GettyImages, Jacob Kupferman

אבל מאז הישראלי הוסיף עוד 2 נקודות בלבד בשני הרבעים האחרונים, שבהם למעשה לא שיחק הרבה: אבדיה ישב על הספסל כל 7:34 הדקות האחרונות, וראה את חבריו מאבדים את הראש. אבדיה, שקיבל הכי מעט דקות מבין שחקני החמישייה, סיים עם 5 מ-9 מהשדה (1 מ-2 מהשלוש, 2 מ-2 מהקו), 5 ריבאונדים ואסיסט אחד, ובדקות שלו עלהמגרש וושינגטון הייתה בפלוס 3.

בדקות של ג'ורדן פול לעומת זאת וושינגטון הייתה במינוס 14, אבל פול סיים עם 24 נקודות. קייל קוזמה קלע 28 נקודות לוויזארדס, אבל החטיא שלשה שיכלה להשוות את המשחק ולשלוח אותו להארכה, ולמעשה סימל בהתקפות רבות את הבלבול שיש בקבוצה מבחינה התקפית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לאמלו בול מול טיוס ג'ונס, שארלוט מול וושינגטון. GettyImages
לאמלו בול מול טיוס ג'ונס, שארלוט מול וושינגטון/GettyImages

אבל האמת היא שהסיפור הגדול של המשחק לא היה וושינגטון, אלא לאמלו בול, שנמצא בכושר פשוט נהדר. לאמלו (עם משחק רביעי רצוף של 30 נקודות ומעלה) עשה להגנה שמולו כל מה שהוא רצה במחצית השנייה, בדרך ל-34 נקודות, 13 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. רק ברבע האחרון היו ללאמלו 12 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 כדורים חוזרים. יחד עם מיילס ברידג'ס המצוין, שקלע שיא עונתי של 33 נקודות עם 11 ריבאונדים, והתרומה החשובה של מארק וויליאמס מתחת לסלים (11 נקודות, 14 ריבאונדים), שארלוט הצליחה לחזור יפה ולמחוק פיגור 81:62 ברבע השלישי, עם רבע רביעי שנגמר ב-23:39 למארחים (9:5).

"לא עשינו מספיק מהלכים כדי לסגור את זה, אבל זו התקדמות", אמר בסיום המאמן המפסיד ווס אנסלד ג'וניור, "להיות במצבים האלה כשהמשחק צמוד, כשהמשחק מוכרע, אני חושב שזו צמחיה עבורנו, אז נמשיך להישען על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully