וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית תתכנס. אלון חזן אמור להמשיך כמאמן לפלייאוף

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 11:53

בהתאחדות יודעים שהיו נסיבות מקלות ליכולת המאכזבת של הנבחרת, ושינו זוארץ סבור שמי שהביא את ישראל לאפשרות של העפלה ליורו דרך הפלייאוף, צריך גם להיות זה שידריך את הנבחרת ברגעי ההכרעה

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

בהתאחדות לכדורגל ממתינים בדריכות להגרלת פלייאוף ליגת האומות היום בצהריים (חמישי) וכבר נערכים להמשך המשימות של הנבחרת. בני טבק ייצג את ההתאחדות בהגרלה שתיערך בשעה 13.00 בניון שבשוויץ, אחרי שאמש חזרה הנבחרת לארץ מברצלונה לשם הגיעה באוטובוס מאנדורה.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
עם עבדה, סולומון והביתיות, זה היה נראה אחרת. חזן/רויטרס

בשבועות הקרובים תכונס הוועדה המקצועית המורחבת בהתאחדות לכדורגל, אבל המאמן אלון חזן צפוי להמשיך למשחקי הפלייאוף בסוף חודש מארס. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בדעה שמי שהביא את ישראל לאפשרות של העפלה ליורו דרך הפלייאוף, צריך גם להיות זה שידריך את הנבחרת.

יתרה מכך, בנבחרת ישראל חשים כי לכישלון יש גם הסברים כמו היעדר ביתיות, פציעות שחקנים מובילים כמו מנור סולומון וליאל עבדה ובכלל מצב הרוח הלאומי בחודש וחצי האחרונים. בהתאחדות לכדורגל משוכנעים כי אם הנבחרת היתה מארחת בארץ את שוויץ ורומניה מול יציעים מלאים, הדברים היו נראים אחרת והכרטיס ליורו 24 היה מושג. ערן זהבי שחזר לנבחרת ימשיך לפלייאוף בחודש מארס וינסה כנראה בהזדמנות האחרונה שלו, להיות חלק מהשחקנים שיובילו לטורניר המיוחל.

בכל הקשור לאפשרות של קדנציה שנייה לחזן אחרי שיסיים את החוזה מיד אחרי הפלייאוף - הדבר תלוי בהעפלה ליורו. אם יעפיל, כמובן שימשיך. אם לא יעפיל, הוועדה המקצועית תכריע לגבי עתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully