וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "זה לא כישלון, אבל יש אכזבה. פספסנו הזדמנות"

מאמן הנבחרת סיכם קמפיין מוקדמות אחרי ה-0:2 באנדורה: " היו שחקנים שנתנו לי הרבה חומר למחשבה. ננסה לתקן עד הפלייאוף"

מחוץ לקווים, 21.11/עריכת וידאו: זיו שטיינר

זהו זה, הקמפיין המאכזב כל כך של נבחרת ישראל בשלב הבתים של מוקדמות יורו 2024 הגיע הערב (שלישי) לסיומו, עם 0:2 קטן על אנדורה. בכך, סיימו אלון חזן ושחקניו במקום השלישי של בית ט', ובתחושת פספוס גדולה שטרם חלפה, זכר למפלות מול רומניה וקוסובו. גדי קינדה כבש (81) אחרי שער עצמי בדקה ה-29, במשחק אפרורי נוסף של נבחרת ישראל, וכעת יעברו הכחולים-לבנים להתעסק במשימה הבאה שלהם - פלייאוף ההעפלה ליורו, במרץ 2024. היריבה (אוקראינה או איסלנד) תיקבע בהגרלה ביום חמישי הקרוב, אך לכולם ברור שכדי לצלוח לכל הפחות את חצי הגמר - היכולת תהיה חייבת להשתפר, ובגדול.

אלון חזן, שביצע רוטציה רחבה עם תשעה שינויים בהרכב, סיכם ואמר: "אפשר להסתכל אחורה באכזבה, אבל הפנים קדימה לכיוון מרץ. היו שחקנים שהיום נתנו לי הרבה חומר למחשבה. באופן כללי צריך לעשות חשיבה טובה ומעמיקה כדי להגיע טוב יותר במרץ".

המאמן הוסיף: "אין ציון עובר כשאתה לא מעפיל ליורו, לא לי ולא לנבחרת. זה לא כישלון, אבל זו אכזבה כי יכולנו לעלות. במשחקים שבהם היינו דומיננטיים לא הצלחנו לתרגם את זה לתוצאה. אבל יש הזדמנות שנייה במרץ".

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
"בטוח שטעיתי, אבל נשב ונתקן". חזן/רויטרס

על המשחק בקוסובו אמר חזן: "המגרש לא היה אידיאלי, אבל יש לנו שחקנים שמנסים להניע כדור. חשבתי שיכולנו לשחק יותר טוב גם בתנאים האלה. אני בטוח שטעיתי, אין ספק, אני והצוות שלי נשב על הטעויות, נבדוק אותן לעומק ונתקן אותן".

על הקמפיין והבית הצמוד: "אני לא חי עם זה בשלום, אני לא מחפש הנחות. אם לא עלינו, אז אין הנחות. יכולנו לעלות דרך הסיבוב הראשון, אבל זה בית מסובך מתחילת הדרך, והוא הלך והסתבך. אנחנו לא ידענו לתרגם הזדמנויות, זה מצער ומאכזב. אנחנו עדיין מבינים איזו הזדמנות פספסנו, אבל לא נבכה יותר מדי, ננסה לתקן במרץ. אני לא מתחרט, אבל יודע שאני צריך לתקן".

לקראת הגרלת הפלייאוף, שם ישראל תשחק נגד אוקראינה או איסלנד: "כבר למדתי שאם רוצים משהו, הוא הופך להיות הקשה. נחזור הביתה בשלום, אני מקווה שכל החטופים יחזרו הביתה ויתנו למשפחות שלהם ולעם שלנו קצת נחת. כל דבר בשעתו, יש דברים חשובים יותר מההגרלה".

עוד בוואלה!

הפנים להגרלה: הכל על הסיכוי האחרון של נבחרת ישראל להעפיל ליורו

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל ענאן חלאילי מול שחקן נבחרת אנדורה איאן אוליברה. רויטרס
"החלום? ברצלונה או מנצ'סטר סיטי". חלאילי/רויטרס

גדי קינדה: "קוסובו? המשטח לא היה טוב, אבל היינו צריכים להיות טובים יותר. אני שמח שהיום נראנו יותר טוב ושהנבחרת ניצחה. כיף להיות פה, יש פה שחקנים מצוינים וכל אחד ראוי. אני נותן את ה-100 אחוז שלי, אני נהנה פה מאוד. הייתה תחושה שאנחנו קרובים לעלייה, אבל כנראה שלשתי הנבחרות שעלו הגיע יותר".

ענאן חלאילי: "זה היה מרגש מאוד. נגעתי בכדור בשער, אבל נתנו אותו כעצמי. עבדתי קשה והוכחתי את זה עצמי כדי לקבל את ההזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים. יש דו קיום בנבחרת. רוצים גם ערבים וגם יהודים בנבחרת. החלום שלי? להגיע לאירופה לברצלונה או מנצ'סטר סיטי. אני אוהב את מכבי חיפה, זה בית בשבילי".

דור פרץ: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, לצערי התאכזבנו. הגענו היום כדי לנצח ולפחות לסיים בטעם מתוק. נלמד מהמשחקים לקראת מרץ והלוואי שנעשה את זה שם. הבית הרגיש מאוד שוויוני, היו ארבע נבחרות ברמה דומה. זו אכזבה, אבל נפיק לקחים ונעשה את הכי טוב במרץ".

המשחקים של נבחרת ישראל בקמפיין

ישראל - קוסובו 1:1
שוויץ - ישראל 0:3
בלארוס - ישראל 2:1
ישראל - אנדורה 1:2
רומניה - ישראל 1:1
ישראל - בלארוס 0:1
קוסובו - ישראל 0:1
ישראל - שוויץ 1:1
ישראל - רומניה 2:1
אנדורה - ישראל 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully