וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים להגרלה: הכל על הסיכוי האחרון של נבחרת ישראל להעפיל ליורו

ביום חמישי בצהריים יידעו אלון חזן ושחקניו האם יפגשו את אוקראינה או איסלנד. חצי גמר הפלייאוף ייערך ב-21 במרץ, הגמר ב-26 במרץ

תקציר: אוקראינה - איטליה 0:0/ספורט1

הקמפיין המאכזב של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024 הגיע הערב (שלישי) לסיומו עם ניצחון על אנדורה, שכמובן לא השכיח את האכזבות הגדולות מול קוסובו ורומניה. שחקניו של אלון חזן סיימו במקום השלישי בבית ט', אך יקבלו במרץ 2024 הזדמנות נוספת לעלות לאליפות אירופה לאומות - כאשר יתקיימו משחקי הפלייאוף.

בשביל להעפיל לאליפות אירופה לראשונה בהיסטוריה, ישראל תצטרך לנצח שני משחקי נוק-אאוט שייערכו בזה אחר זה. את הראשון, בחצי גמר, הכחולים-לבנים אמורים לארח (בתנאי שניתן יהיה לארח בישראל), והיריבה תהיה אוקראינה או איסלנד.

ביום חמישי בצהריים (13:00 שעון ישראל) תוגרל מי הנבחרת שתשחק במסלול A בפלייאוף - אוקראינה, איסלנד או פינלנד. אם פינלנד או אוקראינה יוגרלו וישובצו במסלול A, ישראל תשחק בפלייאוף נגד איסלנד ב-21 במרץ. אם איסלנד תהיה במסלול A, ישראל תשחק נגד אוקראינה.

אם ישראל תנצח ותעפיל לגמר, שייערך ב-26 במרץ - היא תפגוש את המנצחת בין בוסניה-הרצגובינה לבין פינלנד או אוקראינה. המארחת של הגמר תיקבע בהגרלה.

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל מול איסלנד. אודי ציטיאט
פרץ במפגש הקודם מול האיסלנדים/אודי ציטיאט

את איסלנד ישראל מכירה היטב - היא פגשה אותה פעמיים במסגרת ליגת האומות ביוני 2022. שני המשחקים הסתיימו ב-2:2, ובסופו של דבר סיימו אלון חזן ושחקניו בפסגת בית 2, מה שהעניק להם את הכרטיס היקר לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully