וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל פרץ עלול למצוא את עצמו במסלול דומה לזה של אלכסנדר נובל"

בגרמניה תוהים הישראלי היה "רכישת פאניקה" של הבווארים, והאם יילך בדרכו של השוער שחתם ב-2020 ומאז רק יצא לסדרה של השאלות

תקציר: באיירן מינכן - היידנהיים 2:4/ספורט1

בתקשורת הגרמנית נטען אמש (שלישי) כי דניאל פרץ צפוי לצאת בקיץ הבא בהשאלה לקבוצה אחרת. לפי אותו דיווח נטען כי באיירן מינכן מאמינה בשוער הישראלי, ובו בזמן רוצה לתת לו להשתפשף ולא להתייבש מאחורי מנואל נוייר וסוון אולרייך, אולם לא כולם כל כך אופטימיים.

"זה גורם לך לתהות האם פרץ היה רכישת פאניקה, ולא שוער שבאמת יכול יום אחד לרשת את מנואל נוייר", נכתב בבלוג Bavarian Football Works. "בסופו של דבר, אני זוכר שוער צעיר נוסף שמאוד הוערך - אלכסנדר נובל - אבל במקום לרשת את נוייר, הוא נשלח להשאלה אחר השאלה, ולכולם היה ברור שלא מדובר ביורש. תקראו לי פסימיסט, אבל אני חושש שפרץ ימצא את עצמו במסלול דומה מאוד".

נובל בן ה-27 חתם בבאיירן בקיץ 2020, אך רשם הופעה רשמית אחת בלבד בשורות המועדון. מאז הושאל למונאקו (2021-2023) ולשטוטגרט (העונה).

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Sebastian Widmann, GettyImages
לא כולם אופטימיים. דניאל פרץ/GettyImages, Sebastian Widmann

לפי הדיווח של העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג ב"סקיי" אמש, באיירן מינכן תאריך את חוזהו של סוון אולרייך בקרוב והמשמעות היא שגם בעונה הבאה פרץ יהיה השוער השלישי בהירריכה, אם יישאר. לפי פלטנברג, "כל הצדדים המעורבים" מעוניינים שפרץ ייצא לעונת השאלה במטרה שישחק ויצבור ניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully