וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן מינכן תשאיל את דניאל פרץ בעונה הבאה"

עיתונאי גרמני בכיר מדווח ב"סקי": השוער זוכה להערכה, ההשאלה הצפויה נובעת מרצון להעניק דקות לפרץ ולהשביח אותו, ולא בעקבות חוסר שביעות רצון. החוזים של נוייר ואולרייך יוארכו, אך למועדון ברור שהם קרובים לסיום הקריירה

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

דניאל פרץ ייצא בקיץ לעונת השאלה מבאיירן מינכן, כך מדווח היום (שלישי) העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג עבור "סקיי ספורט". זה מספר ימים שבגרמניה מדווחים על כך שהישראלי צפוי לצאת להשאלה בעונה הבאה, אבל כעת נחשפו פרטים חדשים ולפיהם ההשאלה הצפויה נובעת מרצון להעניק דקות לפרץ ולהשביח אותו, ולא בעקבות חוסר שביעות רצון מיכולתו או כל סיבה דומה. ההשאלה הצפויה נובעת מרצון להעניק דקות לפרץ ולהשביח אותו, ולא בעקבות חוסר שביעות רצון.

לפי פלטנברג, באיירן מינכן תאריך את חוזהו של סוון אולרייך בקרוב והמשמעות היא שגם בעונת 2024/25 השוער הראשון של הקבוצה יהיה מנואל נוייר ואילו אולרייך ישמש כשוער המשנה. עם זאת, צריך לזכור שנוייר בעונה הבאה יהיה בן 38 ואולרייך יהיה בן 36, כך שלא מופרך לחשוב שלפחות עבור אחד מהם תהיה זו עונת פרישה.

דניאל פרץ, באיירן מינכן. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
ייצא לעונת השאלה בקיץ. דניאל פרץ/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

זו גם אחת הסיבות לכך שבאיירן מינכן רוצה להשאיל את פרץ, כדי שיצבור ניסיון ויוכל להוכיח את עצמו. לפי פלטנברג, "כל הצדדים המעורבים" מעוניינים שפרץ ייצא לעונת השאלה במטרה שישחק ולפיו השוער זוכה להערכה רבה במועדון, מרשים באימונים ואהוד על ידי חבריו לקבוצה.

בחורף הקרוב פרץ בכל מקרה לא יעזוב, מכיוון שכבר שיחק העונה בשתי קבוצות, במכבי תל אביב וערך הופעה בודדת בבאיירן מינכן במסגרת הגביע, כך שהוא לא יכול לשחק בקבוצה אירופית נוספת העונה. העונה הוא אמור לעמוד בין הקורות במשחקה של נבחרת ישראל באנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully