וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ורדר ברמן: "חשוב לי לנקוט עמדה ברורה - אנחנו לצד ישראל"

הידידה הכי גדולה של ישראל בעולם הכדורגל ממשיכה לתמוך. האוהדים יקיימו הערב אירוע מיוחד תחת הכותרת: "השיבו אותם הביתה"

תקציר: דורטמונד - ברמן 0:1/ספורט1

ארגון האוהדים המרכזי של ורדר ברמן יקיים מחר (רביעי) אירוע שבמרכזו הקריאה להחזרת החטופים הישראלים שברצועת עזה וכותרתו "השיבו אותם הביתה". מאז המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס ותושבי רצועת עזה על ישראל ב-7 באוקטובר, כמה קבוצות וארגונים הביעו תמיכה בישראל, ומעל כולם ורדר ברמן.

מאז ה-7 באוקטובר, בכל משחקי הבית של הקבוצה מצפון גרמניה הונפו שלטים שקוראים לשחרור החטופים ותמונות שלהם, והמועדון הקרין מסרים דומים על המסכים באצטדיון. אוהדי הקבוצה גם מכרו חולצות מיוחדות שקוראות להילחם באנטישמיות, במטרה לגייס כספים ולהעבירם לאוהדים בישראל שזקוקים לסיוע.

היו"ר קלאוס פילברי אמר היום: "אנחנו מחויבים לחברה אנושית ויציבה. יש לנו השקפה מאוד ברורה, בעיקר בצל האירועים בישראל ורצועת עזה. חשוב לנו כמועדון לנקוט עמדה ברורה ולהבהיר שאנחנו עומדים לצד ישראל".

המנכ"לית אן-קתרין לאופמן אמרה: "ההתאחדות לכדורגל של ישראל כתבה לנו שהמחויבות שלנו כלפי ישראל נותנת לישראלים תקווה ונחמה. אור קטן בתקופה חשוכה. אנחנו עושים זאת יחד".

אוהדי ורדר ברמן מביעים תמיכה במשפחות של החטופים והנרצחים הישראלים. אינסטגרם Felix Tamsut, צילום מסך
אוהדי ורדר ברמן/צילום מסך, אינסטגרם Felix Tamsut

אחד החטופים, הרש גולדברג-פולין, הוא אוהד של ורדר ברמן ובמועדון מנסים לסייע כבר זמן רב. במשחק נגד אוניון ברלין לפני כמה שבועות, לפני שריקת הפתיחה הופיעה על המסכים בווסרשטדיון תמונתו של הרש גולדברג שנחטף לרצועת עזה כשהוא פצוע באופן קשה.

באותו זמן, אוהדי ורדר ברמן הניפו שלט גדול שעליו נכתב בעברית "תמיד ביחד" והרימו עשרות שלטים בצורת לבבות ועליהם שמות של חטופים ונרצחים.

  • עוד באותו נושא:
  • ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully