וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק תפאורה ביציע: קמפיין אוהדי ורדר ברמן נגד אנטישמיות

חברי ארגון האולטראס מכרו מדבקות וחולצות במטרה לגייס כספים ולהעבירם לאוהדים בישראל שזקוקים לסיוע: "כל התקפה על חיי יהודים היא אחת יותר מדי"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

לא רבים המועדונים מסביב לעולם שהחליטו לתמוך במדינת ישראל ובאזרחיה, מרביתם בחרו אפילו שלא לגנות את מתקפת הטרור הרצחנית שביצע ארגון הטרור חמאס ב-7.10, אבל לא כך נהגו בוורדר ברמן. בניגוד לכל הליגות מסביב לגלובוס ובאירופה בפרט, בגרמניה נרשמה תמיכה גדולה בישראל מצד המועדונים - וחשוב לא פחות גם מצד מספר ארגוני אוהדים.

הגדילו לעשות אוהדי ורדר ברמן, שבחרו להיאבק לפני הכל באנטישמיות הגואה. בשבת מול אוניון ברלין חברי ארגון האולטראס "Caillera" הניפו מספר שלטים, כולל "תמיד ביחד" בעברית, הרימו שלטים בצורת לב עם שמות החטופים וגם הונף שלט בגרמנית עם המסר החשוב "כל התקפה על חיי היהודים היא אחת יותר מדי". מסתבר שזו לא דרכו היחידה של הארגון לתרום למען ישראל והמאבק שלה בארגון הטרור בחמאס, כי במקביל הארגון אסף תרומות תחת קמפיין שנקרא "מזדהים עם החברים שלנו בישראל".

החולצה שמכרו אוהדי ורדר ברמן לגיוס תרומות לישראל. Caillera, אתר רשמי
החולצה שמכרו אוהדי ורדר ברמן לגיוס תרומות לישראל/אתר רשמי, Caillera
אוהדי ורדר ברמן מביעים תמיכה במשפחות של החטופים והנרצחים הישראלים. אינסטגרם Felix Tamsut, צילום מסך
השלט בעברית ושמות החטופים במשחק בשבת נגד אוניון ברלין/צילום מסך, אינסטגרם Felix Tamsut

"לאור האירועים בישראל, העוינות המוגברת וההתפרצויות האלימות נגד יהודים, חשוב על אחת כמה וכמה לנקוט עמדה ברורה", נכתב באתר של ארגון האולטראס, "לכן החלטנו לגייס תרומות תחת הסיסמה 'אוהדי כדורגל נגד אנטישמיות'.

כחלק מהקמפיין, באותו משחק בשבת נגד אוניון ברלין, מכרו חברי הארגון חולצות ומדבקות בעלות סמלית של 2 עד 5 יורו ומראש הודיעו על כך שכל הכסף שייתרם יועבר לארגוני אוהדים של מכבי חיפה והפועל ירושלים, כדי שאלו יוכלו לסייע לאוהדי הקבוצות בישראל שזקוקים לסיוע מכל סוג שהוא.

זו כאמור לא הפעם הראשונה שאנו מזכירים את אוהדי ורדר ברמן ותמיכתם הבלתי מסויגת בישראל. מעבר לכך שבין החטופים בעזה נמצא הרש גולדברג פולין שאוהד את הקבוצה, ישנה גם מערכת יחסים ארוכת שנים בין אוהדי ורדר ברמן לבין ארגוני אוהדים בישראל. כיום ישנם קשרים הדוקים בין ארגון האולטראס של ורדר ברמן לאלו של הפועל ירושלים ומכבי חיפה ובעבר התארחו בצפון גרמניה גם חברי ארגון האוהדים של מכבי תל אביב, על אף שקשר רשמי בין הארגונים לא קיים כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully