וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תציע למ.ס. אשדוד לדחות את המשחק נגד ריינה לשבוע הבא

20.11.2023 / 16:02

ראשי הליגה מבינים שקבוצתו של אלי לוי נפגעה יותר מכולן ותציע לקיים את המפגש באמצע השבוע הבא, במטרה לאפשר לה עוד מספר ימי אימונים. הדבר תלוי גם בהסכמת היריבה

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

ליגת העל אמורה להתחדש בשבת הקרובה, אחרי שהיום (שני) בישיבת מנהלת הליגות נערכה הצבעה ובה היה רוב ברור לחזרה מלאה לפעילות בסוף השבוע הקרוב. 13 הצביעו בעד חידוש הליגה ב-25 בנובמבר, בעוד 4 התנגדו והיחידה שנמנעה הייתה אלונה ברקת, נשיאת הפועל באר שבע.

בין המתנגדות לחזור לשחק, כידוע, נמצאת מ.ס. אשדוד שמתעקשת שלא תופיע למשחק החוץ מול מכבי בני ריינה שמתוכנן עבורה לשבת הקרובה בשעה 15:00. אשדוד, כידוע, מיעטה להתאמן ולרשות המאמן אלי לוי ישנם רק 12 שחקני סגל, גם בשל העובדה שתשעה שחקנים לא נמצאים בארץ. מחר אמורים לחזור שלושה מתוכם, אך אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא היו עם הקבוצה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
פנייה לבג"ץ זו אפשרות אם המשחק לא יידחה. שחקני מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

לכן, המנהלת תציע לאשדוד לדחות את משחקה בשבת לאמצע השבוע הבא כדי לתת לה עוד כמה ימי אימון. זה דורש את הסכמת מכבי בני ריינה שצריכה לארח את המשחק. ההצעה נובעת מכך שבמנהלת מבינים שמ.ס. אשדוד היא הקבוצה שנפגעה יותר מכולן.

אם ההצבעה הזו לא תתקבל, מ.ס. אשדוד עשויה לפנות לבג"ץ בניסיון למנוע את חזרתה כבר השבוע וממתינה לראות אם הקבוצות הנוספות שמתנגדות לחזור יעמדו לצדה גם אחרי ההצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully