וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצבעה הוחלט: ליגת העל תחודש בסוף השבוע

20.11.2023 / 15:46

ראשי הקבוצות ערכו ישיבה סוערת כדי להכריע אם הליגה אכן תחודש בסוף השבוע. אחרי שלא הוסכם על המועד, הוחלט לערוך הצבעה כשרוב החברים הצביעו בעד חידוש הליגה במועד המקורי. הקבוצות המתנגדות עשויות לפנות לבג"ץ

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

אחרי ישיבת מנהלת הליגה, הוחלט בהצבעת רוב ראשי הקבוצות: ליגת העל תחודש בסוף השבוע כפי שתוכנן מלכתחילה. הישיבה התקיימה בעקבות כך שראשי ארבע קבוצות התנגדו לחידוש הליגה במועד המתוכנן, ובניהם גם ברק אברמוב שבמהלך הישיבה הציע להחזיר את הליגה ללא זרים עד ינואר כדי ליצור שוויוניות בין הקבוצות, אלא שבסופו של דבר 13 נציגים מתוך 18 הצביעו בעד חזרת הליגה כבר בסוף השבוע.

להצעה לדחות את חזרת הליגה או לחדש אותה ללא זרים אמרו ראשי קבוצות אמרו שזה לא רציני, לא ישים ולא כדאי אפילו להציע את זה לדיון. בנוסף, שני נציגים של קבוצות מהליגה הלאומית, וביניהם משה דמאיו, הביעו עמדה בעד חידוש ליגת העל כבר בשבת הקרובה, כפי שקבוצות הליגה הלאומית חזרו לשחק כבר בסופ"ש הקודם. בעלי הקבוצות לא הגיעו להסכמות הנוגעות לחידוש הליגה עם תנאים וסייגים כאלה ואחרים וההחלטה לשוב לשחק כמתוכנן בשבת התקבלה אחרי הצבעה ברוב של 13 מתוך 18, כאשר ארבע קבוצות התנגדו ואלונה ברקת נמנעה. יש לציין שראשי ארבע הקבוצות המתנגדות - מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל חדרה - עשויים עוד לפנות לבג"ץ בניסיון לשנות את ההחלטה.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי, מול שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. אריאל שלום
חוזרים למגרש. זהבי ושרי/אריאל שלום

כפי שפורסם כאן אתמול, ישיבת הזום שהייתה אמורה להיערך היום ובה נהלי החזרה לשחק התחלפה בישיבה פרונטלית במשרדי המנהלת בשל המחלוקת הגדולה. לצד מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה ובני סכנין שהתנגדו נמרצות לחזרת הליגה בשבת, היו קבוצות כמו מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה ומכבי חיפה שעמדו על כך שאין מקום לדחייה.

אתמול פרסמנו כאן כי אלונה ברקת מנסה לתווך מיום שישי בין הקבוצות כדי לקיים דחייה בת שבוע או שבועיים ובהצבעה היא נמנעה. במנהלת הדגישו הבוקר שרק דחייה בת שבוע עשויה להוביל לכך שהליגה לא תתקצר וגם אז מדובר בקושי גדול לסיים את כל 36 המחזורים של הפלייאוף העליון, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שהליגה תצא לפועל בשבת הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully