וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגה חאג'י מפתח ציפיות: "רומניה ביורו? לפחות רבע גמר"

אחרי שהבן יאניס חיקה אותו עם שער עלייה 30 שנה אחרי, כדורגלן העבר מציב מטרות. בקאלי לא צפה במשחק מול ישראל: "איזה אושר זה מביא לי אם השחקנים שלי לא משחקים?"

"מחוץ לקווים", מהדורת 19.11.23/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

שער הניצחון של יאניס חאג'י לרשת נבחרת ישראל, העלה את רומניה ליורו 2024 והחזיר רבים מהאוהדים במדינה 30 שנה אחורה. אז, בנובמבר 1993, היה זה אבא גאורגה חאג'י שקבע ברגל שמאל 1:2 בקרדיף מול ויילס והעלה את הנבחרת של אנגל יורדנסקו (אביו של המאמן הנוכחי אדי) למונדיאל בארה"ב. דור הזהב הרומני הגיע אז עד לרבע גמר הגביע העולמי, כולל ניצחון היסטורי על ארגנטינה בשמינית הגמר, ועכשיו חולמים בבוקרשט על תסריט דומה שאותו יכתבו הבנים.

"אני מצפה שנגיע לרבע הגמר היורו לפחות, או לחצי הגמר", אמר חאג'י האב, שמשמש כבעלים וכמאמן של האלופה הרומנית פארול קונסטנצה. "זה קורה אם עובדים כמו שצריך, אם מתעקשים ונשארים מחוברים ומחויבים. כמו שיאניס אמר, עבודה קשה עושה את ההבדל. ההצלחה מגיעה, דברים קורים, אבל אתה צריך לגרום לזה לקרות".

שחקני נבחרת רומניה חוגגים עם יאניס חאג'י. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
גרם לאבא להתגאות. יאניס חאג'י/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

מי שפחות התלהב מההישג הוא ג'יג'י בקאלי, הבעלים של סטיאווה בוקרשט. "זה טוב מאוד שרומניה העפילה, אבל מה זה משנה לי?", אמר המיליונר השנוי במחלוקת, שהעיד כי לא צפה במשחק וגילה על העלייה רק בבוקר. "איזה אושר זה מביא לי אם השחקנים שלי לא משחקים? שיהיה להם לבריאות".

נציגי סטיאווה, שניצבת בפסגת הליגה הרומנית, היו רק פלורינל קומאן שנכנס בדקה ה-65 ודריוס אולרו שלא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully