וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו קבע שיא מוקדמות חדש: "הדור הזה יכול להגיע רחוק מאוד"

חלוץ נבחרת בלגיה הבקיע רביעייה ב-20 דקות והפך לראשון שמגיע ל-14 שערים במוקדמות היורו. וגם: הרגע הביזארי בהמנון האזרי

תקציר ניצחונה של בלגיה 0:5 על אזרבייג'אן עם רביעייה של רומלו לוקאקו/ספורט1

יממה אחרי שיא המוקדמות של צרפת עם 0:14 על גיברלטר, רומלו לוקאקו קבע הערב (ראשון) שיא משלו עם המספר 14. חלוץ נבחרת בלגיה הבקיע רביעייה תוך 20 דקות (17 עד 37) בניצחון הביתי 0:5 על אזרבייג'אן והגיע ל-14 שערים במוקדמות - יותר מכל כדורגלן אחר אי פעם. הוא גם הראשון תוצרת בלגיה שכובש רביעייה במחצית אחת ובמאזנו כעת 83 שערים ב-113 משחקים בנבחרת, כשבאירופה רק כריסטיאנו רונאלדו ופרנץ פושקאש הבקיעו יותר. בגול הבא הוא ישתווה לאגדה ההונגרית.

בלגיה השלימה עוד קמפיין ללא הפסד והיא בלתי מנוצחת במוקדמות (יורו ומונדיאל) כבר שמונה שנים וחצי, מאז ההפסד 1:0 לוויילס בקרדיף ביוני 2015 (שער של גארת' בייל). הבטחת ראשות בית ו' גם הציבה את הנבחרת של דומניקו טדסקו בדרג הראשון לקראת הגרלת היורו שתיערך בהמבורג ב-2 בדצמבר.

אגב, הערב בבריסל התחיל בצורה ביזארית במיוחד, כאשר ההמנון השבדי נוגן במקום זה האזרי. אזרבייג'אן הביסה 0:3 את שבדיה לפני שלושה ימים, ושבדיה היא הנבחרת האחרונה שהתארחה באצטדיון המלך בודואן (1:1 לפני כחודש).

הרגע הביזארי בהמנון של אזרבייג'אן

את 14 השערים שלו כבש לוקאקו בשמונה משחקים, כשרק חמישייה של קיליאן אמבפה במשחקה של צרפת ביוון בעוד יומיים תגזול ממנו את תואר מלך שערי המוקדמות. כריסטיאנו רונאלדו לא כבש מול איסלנד ב-0:2 של פורטוגל וסיים את הקמפיין הנוכחי עם 10 שערים.

לאחר המשחק החמיא לוקאקו לשחקנים הצעירים: "הדור הזה יכול להגיע רחוק מאוד. יש להם את המנטליות והרצון, גם בגיל הזה. גם לנו היה רצון, אבל ההבדל הוא שהיינו מוכנים כבר בגיל 20-21, בזמן שהם בדיוק עשו את המעבר הגדול הראשון שלהם. אני חושב שזה דור מבטיח מאוד".

רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה חוגג שער. רויטרס
ממוצע של כמעט שני שערים למשחק בקמפיין. רומלו לוקאקו/רויטרס

הנבחרת שהבטיחו את מקומן ביורו 2024:

גרמניה (מארחת)
ספרד
סקוטלנד
צרפת
אנגליה
טורקיה
בלגיה
אוסטריה
פורטוגל
סלובקיה
הונגריה
אלבניה
דנמרק
הולנד
שוויץ
רומניה
סרביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully