וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה עלתה ליורו למרות תיקו ביתי, רביעייה ללוקאקו במדי בלגיה

2:2 מול בולגריה הספיק לסרבים כדי להעפיל לראשונה כמדינה עצמאית, 1:3 להונגריה על מונטנגרו. מלך שערי המוקדמות כיכב והוחלף במחצית ב-0:5 על אזרבייג'אן, טרוסאר הוסיף

תקציר ניצחונה של בלגיה 0:5 על אזרבייג'אן עם רביעייה של רומלו לוקאקו/ספורט1

המחזור האחרון במוקדמות יורו 2024 יצא לדרך היום (ראשון) עם עולה נוספת לטורניר בגרמניה, כאשר סרביה סיימה שנייה בבית ז' עם 2:2 ביתי מול בולגריה ובעזרת הפסדה של מונטנגרו 3:1 בהונגריה. בבית ו' בלגיה סיימה בפסגה עם 0:5 קליל על אזרבייג'אן עם רביעייה של רומלו לוקאקו.

בלגיה - אזרבייג'אן 0:5

הבלגים הגיעו למפגש עם אזרבייג'אן בידיעה שאוסטריה כבר סיימה את משחקיה, ואחרי הניצחון המפתיע של האזרים על שבדיה, החשש לסיים במקום השני היה גבוה אצל השדים האדומים, אך רומלו לוקאקו השכיח זאת מהר. מלך שערי קמפיין המוקדמות ונבחרת בלגיה בכל הזמנים חגג במחצית ראשונה לפנתיאון עם רביעייה תוך 20 דקות בדרך לפסגת הבית והגרלה "נוחה" יותר ביורו. השער הראשון של חלוץ רומא הגיע בדקה ה-17, אדי איסרפילוב הורחק בצהוב שני עם שני כרטיסים תוך 4 דקות ולוקאקו ניצל זאת על מנת להוסיף שלושה שערים בדקות ה-26, ה-30 וה-37, ובמחצית הוחלף על ידי לואיס אופנדה. לאנדרו טרוסטר הוסיף את החמישי בדקה ה-90 ובלגיה עם שלוש נקודות חשובות ונעילת הבית עם המקום הראשון והבטחת דרג א' באליפות אירופה הקרובה בגרמניה.

משחק נוסף:

שבדיה - אסטוניה 0:2
לשבדיה: ויקטור קלאסון (22), אמיל פורסברג (55)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רומלו לוקאקו נבחרת בלגיה. GettyImages
רביעייה תוך 20 דקות. לוקאקו/GettyImages

צפו בתקציר הניצחון של הונגריה על מונטנגרו

תקציר ניצחונה של הונגריה 1:3 על מונטנגרו/ספורט1

הונגריה - מונטנגרו 1:3

בניגוד לנבחרת ישראל שלא הצליחה לנצח במשחקי "הבית" בהונגריה, הנבחרת המקומית שמרה על מאזן ביתי מושלם בקמפיין גם לאחר הבטחת הכרטיס ליורו, וכך השיגה את המקום הראשון ששווה כניסה לדרג ב' בהגרלת היורו ב-2 בדצמבר. מונטנגרו הייתה צריכה נס כדי לעלות (ניצחון בצירוף הפסד ביתי של סרביה) ועלתה ליתרון מנגיחה של סלובודן רובז'יץ' בדקה ה-36, אבל ספגה גם היא פעמיים במקביל למהפך של בולגריה בלסקובאץ. דומיניק סובוסלאי הנהדר סיפק מבצע אישי קסום, כולל השחלה בין הרגליים של מרקו ינקוביץ' בדקה ה-66, ואחרי דקה וחצי קיבל כדור עומק ממרטין אדם והשלים צמד מהיר שהשאיר את מונטנגרו במקום השלישי. אדם נאג' חתם את התוצאה בתוספת הזמן, לאחר שהשוער האורח הדף לעברו כדור חופשי של סובוסלאי.

סרביה - בולגריה 2:2

המארחת ידועה ביכולת המופלאה שלה לבעוט בדלי וכמעט עשתה את זה גם הפעם, אבל למזלה היא לא הייתה צריכה יותר מתיקו כדי להשיג כרטיס ליורו לראשונה כמדינה עצמאית, ובלאו הכי הונגריה עזרה לה. ההופעה הקודמת הייתה כסרביה ומונטנגרו בשנת 2000 (ולפני כן ארבע הופעות כיוגוסלביה, כולל גמר ב-1960 ו-1968) אבל מאז הגיעה סרביה רק למונדיאלים. הפעם היא תהיה חלק מטורניר הגמר האירופי, בעיקר הודות לצמד הניצחונות על מונטנגרו. הבלם מילוש וליקוביץ' כבש מריבאונד בדקה ה-17 והעניק לסרביה יתרון הגיוני במשחק עם כמות קהל מועטה באצטדיון בלסקובאץ בגלל העונש שספגה הנבחרת, אבל בולגריה המשיכה את השיפור מהמשחק מול הונגריה והפכה: המחליף גאורגי רוסב ניצל טעות של פיליפ קוסטיץ' בדקה ה-59 ואחרי 10 דקות קיריל דספודוב כבש במתפרצת. החלוצים הסרבים החמיצו ושער של דושאן ולאחוביץ' המחליף נפסל, ובדקה ה-82 הקפטן דושאן טאדיץ' הרים קרן ועוד בלם כבש, הפעם סרג'ן באביץ' שנגח פנימה. סרביה ביורו ואילו בולגריה מסיימת קמפיין מוקדמות ללא ניצחון, לראשונה מאז המהדורה הראשונה ב-1960.

דומיניק סובוסלאי שחקן נבחרת הונגריה חוגג שער. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
שתי הברקות תוך דקה וחצי. דומיניק סובוסלאי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

הנבחרת שהבטיחו את מקומן ביורו 2024:

גרמניה (מארחת)
ספרד
סקוטלנד
צרפת
אנגליה
טורקיה
בלגיה
אוסטריה
פורטוגל
סלובקיה
הונגריה
אלבניה
דנמרק
הולנד
שוויץ
רומניה
סרביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully