וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' ריגש כשחגג עם ילדיו: "אחת השנים המוצלחות שלי"

הטניסאי הסרבי הפך גם לשיאן הזכיות בטורניר גמר הסבב: "אני בן 36 אז דברים הולכים קצת יותר קשה". זינר פרגן: "הוא השראה"

תקציר גמר טורניר גמר הסבב: נובאק ג'וקוביץ' - יאניק זינר/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' עבר לא מעט עם הקהל האיטלקי במהלך השבוע האחרון, אבל הערב (ראשון) גם האוהדים בטורינו התרגשו יחד עם הטניסאי הסרבי שרץ לחגוג עם ילדיו את הזכייה השביעית בקריירה בטורניר גמר הסבב. המדורג 1 בעולם ניצח בגמר 3:6, 3:6 את יאניק זינר המקומי, שגבר עליו בשלב הבתים לפני חמישה ימים, ומיד לאחר נקודת האליפות העניק חיבוק גדול לבנו ובתו המאושרים.

ג'וקוביץ' בן ה-36, שיתחיל גם את 2024 בפסגת הדירוג העולמי, חתם שנה כמעט מושלמת שבה זכה באליפות אוסטרליה, ברולאן גארוס וגם באליפות ארה"ב, והפסיד רק בגמר ווימבלדון (אותו קרב מיתולוגי מול קרלוס אלקראס). כעת הוא עומד על 98 תארי יחידים בקריירה, מתוכם 71 בטורנירים גדולים: שיא של 24 תארי גרנד סלאם, שיא של 40 תארי מאסטרס ועכשיו גם שיא בלעדי של שבע זכיות בגמר הסבב.

נובאק ג'וקוביץ' והילדים

לאחר הנפת הגביע, ג'וקוביץ' אמר: "תודה ליאניק על המילים החמות וברכות על השבוע האחרון. זו לא התוצאה שרצית, אבל אני מאחל לך שהשנה הבאה תהיה נהדרת. יש לך את כל מה שצריך כדי להיות מספר 1 בעולם ולזכות בגרנד סלאם. תודה לקבוצה שלי. עברנו רגעים נהדרים ורגעים קשים, והם עזרו לי לזכות בתואר הזה. אני בן 36 אז דברים הולכים קצת יותר קשה, אבל הם עוזרים לי לעבור את זה. התוצאות נפלאות בזכות העבודה והמחויבות שלהם. זו אחת העונות הכי מוצלחות בקריירה שלי.

לקהל האיטלקי אמר באיטלקית: "זכיתי לתמיכה מיוחדת מאוד, למרות שברור שיאניק היה הפייבוריט שלכם. מיוחד לשחק כאן בגלל התשוקה שלכם, זה משהו ייחודי. אני רוצה להודות בכלל לכל מי שקשור לספורט הזה. יש לנו את אחת העונות הארוכות מבין כל ענפי הספורט, הרבה טורנירים ברחבי העולם ומדהים לראות כמה אנשים באים לעודד ולראות טניס. אני מקווה לראותכם גם בשנה הבאה".

עוד בוואלה!

אין כמוהו: נובאק ג'וקוביץ' זכה בפעם השביעית בטורניר גמר הסבב

לכתבה המלאה
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם ילדיו לאחר זכייה בטורניר גמר הסבב. Valerio Pennicino, GettyImages
שמחה טהורה. נובאק ג'וקוביץ' עם הילדים/GettyImages, Valerio Pennicino
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם הצוות שלו אחרי זכייה בטורניר גמר הסבב. רויטרס
לא שכח להודות לצוות שלו. נובאק ג'וקוביץ'/רויטרס
יאניק זינר טניסאי איטלקי לאחר הפסדו בגמר טורניר גמר הסבב. רויטרס
אולי בשנה הבאה. יאניק זינר עם פרס הסגנות/רויטרס

זינר, האיטלקי הראשון אי פעם במעמד הזה, התנחם בזרועות אנשי הקבוצה שלו אחרי טורניר נהדר שבמהלכו כאמור גם ניצח את ג'וקוביץ' לראשונה בקריירה. "ברכות לנובאק על כל מה שעשה העונה", פרגן המפסיד בן ה-22. "הוא השראה לא רק למי שצופה בו אלא לכל השחקנים. אני רוצה להודות לקבוצה שלי על עבודה קשה במהלך החודשים האחרונים. יצא לנו לפגוש את הטניסאים הטובים בעולם והשבוע ראינו שיש עוד מה לשפר. אפשר להסתכל על כל הדברים החיוביים של השבוע הזה והעונה כולה. עכשיו נראה מה יהיה, יש לנו עוד את גביע דייויס. תודה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully