וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה הוחלף במאני טיים, בוושינגטון ביקרו: "החלטה לא הגיונית"

הישראלי ירד לספסל דווקא לקראת דקות ההכרעה בהפסד לניקס ושב לפרקט בפיגור כפול, בארצות הברית הופתעו. כיצד הסביר זאת המאמן אנסלד ג'וניור?

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

וושינגטון וויזארדס קרסה ברבע הרביעי והמכריע וגם הלילה (בין שישי לשבת) הפסידה, הפעם 120:99 ביתי לניו יורק ניקס, אבל עבורנו זו הייתה עוד הופעה טובה של דני אבדיה. הישראלי קלע 14 נקודות עד המחצית ועשה קולות של שיא קריירה שבדרך, אבל בחצי השני, כמו יתר חבריו, נתקע, נעצר על ארבע נקודות והוויזארדס ספגו את הפסדם העשירי.

רק אתמול פורסם בארצות הברית כי "בזכות השיפור של אבדיה, פיטוריו של אנסלד ג'וניור לא על הפרק", אבל בהחלטה תמוהה הוא הוריד הלילה את הישראלי לספסל ברבע האחרון, רגע לפני המאני טיים. הישראלי ירד לספסל בפיגור תשע נקודות כשנותרו עוד שש דקות לשחק, אבל כשחזר לפרקט היתרון של הניקס כבר היה כפול והמשחק היה גמור.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
"לא בגלל משהו שקשור אליו". על ספסול אבדיה/רויטרס

התקשורת ב-DC הביעה פליאה מההחלטה לספסל את הישראלי ובסיום המשחק נשאל על כך המאמן ווס אנסלד ג'וניור, שהשיב: "זו הייתה הופעה טובה שלנו בסך הכל, אבל החטאנו כמה זריקות ברבע האחרון, פספסנו יותר מדי הזדמנויות. אני שמח שהיינו תחרותיים וששיחקנו עד הסוף. דני ירד כי איבדנו שליטה במשחק והחלטנו לרוץ עם חמישייה אחרת, זה לא היה בגלל משהו שקשור אליו או מכל סיבה אחרת".

אוהדים רבים של הקבוצה לא אהבו את התשובה הזאת של המאמן וגרג פינברג, עיתונאי שאוהד את הקבוצה, כתב: "לא אהבתי את ההחלטה להוריד את דני בדקות האלה. אין סיכוי שאתה מוציא אותו ברגע כזה, זה לא הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully