וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסריט שחוזר על עצמו: 18 נקודות לאבדיה, וושינגטון נכנעה לניקס

הישראלי שוב בלט ב-32 הדקות שלו על הפרקט וקלע באחוזים טובים (7 מ-11 מהשדה), אבל הוויזארדס קרסו ברבע האחרון, הפסידו בביתם 120:99 לניו יורק ולא יעפילו לשלב הבא בטורניר אמצע העונה ב-NBA

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

וושינגטון וויזארדס ספגה הלילה (בין שישי לשבת) הפסד חמישי ברציפות וירדה למאזן 10:2 מתחילת העונה אחרי שנכנעה לניו יורק ניקס 120:99 במשחק ביתי. הוויזארדס בעקבות ההפסד גם איבדו את הסיכוי להעפיל לשלב הבא בטורניר אמצע העונה.

באשר לדני אבדיה, הוא דווקא ממשיך במגמת ההשתפרות. הישראלי שיחק 32 דקות ובמהלכן קלע 18 נקודות באחוזים טובים (7 מ-11 מהשדה, 2 מ-4 משלוש ועוד 2 מ-2 מקו העונשין), לקח ארבעה כדורים חוזרים וגם סיפק שני אסיסטים, חסימה, חטיפה ואיבד שלושה כדורים, אבל לא מנע את ההפסד העשירי העונה והתשיעי בעשרת המשחקים האחרונים.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
תסריט שחוזר על עצמו. אבדיה/רויטרס

זה כבר נהיה תסריט מוכר עבור הוויזארדס, ששוב פישלו ברבע האחרון. הוויזארדס נקלעו לפיגור של 21 נקודות ברבע השני, אבל הצליחו לחזור ממנו ולפתוח את המשחק מחדש, גם הודות לדקות טובות של הישראלי שירד להפסקה עם 14 נקודות במאזנו ובקצב של שיא קריירה. ההכרעה במפגש הגיעה כאמור ברבע האחרון, במהלכו קלעה וושינגטון 15 נקודות בלבד. ווס אנסלד ג'וניור בדקות החשובות ברבע האחרון הותיר את אבדיה על הספסל והשיב אותו לפרקט רק כאשר ההפרש כבר עמד על 18 נקודות.

קייל קוזמה הוליך את קלעי וושינגטון עם 19 נקודות, בעוד ג'ורדן פול סיים עם 8 נקודות בלבד ב-2 מ-11 מהשדה ועם חמישה איבודים. מן העבר השני, הניקס שעדיין נאבקים על מקומם בשלב הבא בטורניר אמצע העונה, נהנו מ-32 נקודות של ג'יילן ברונסון, שגם מסר 7 אסיסטים ולקח 7 ריבאונדים, כן כיכב עמנואל קוויקלי עם 27 נקודות וג'וליוס רנדל תרם 22 בדרך לניצחון השביעי שלהם העונה (מאזן 5:7).

הוויזארדס יעלו לפרקט שוב בלילה שבין שני לשלישי, בו יארחו את מילווקי עם יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully