וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל נבחרת נחמדה עם הגנה חלשה, רומניה תנצח אותה"

איליה דומיטרסקו כוכב העבר הרומני משוכנע: "ראיתי לכמה מצבים קוסובו הגיעה נגד ישראל, לנו יש את ההגנה הכי טובה". שוער העבר מזהיר: "מקווה שהלחץ לא יהיה גדול מדי על השחקנים כי אף אחד מהם לא היה ביורו בעבר"

תקציר: רומניה - אנדורה 0:4/ספורט1

נבחרת ישראל "תארח" מחר בהונגריה את נבחרת רומניה למשחק על כל הקופה, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון תגנוז את סיכוייה של ישראל להעפיל ליורו מבית המוקדמות, ומאידך תשלח לשם את הרומנים. אילייה דומיטרסקו, אחד מגדולי שחקני העבר של רומניה שכיכב בעבר במונדיאל ב-1994, ניתח את המפגש לתקשורת המקומית ונשמע אופטימי מאוד.

"אני מאמין שנוציא לא רק תיקו, אלא ננצח את ישראל", הוא אמר, "יש לי ביטחון גדול בכך. ראיתי את המשחק של ישראל נגד קוסובו, שהיו להם הרבה מאוד מצבים. זו ההזדמנות שלנו לעשות את המיטב במשחק הזה. יש לנו את ההגנה הכי טובה. אני זוכר שגם ב-2016 היתה לנו את ההגנה הכי טובה ועליו. ישראל נבחרת נחמדה, שעובדת כקבוצה, אבל חלשה הגנתית ואנחנו צריכים לנצח".

איליה דומיטרסקו במדי נבחרת רומניה ב-1997. Frank Peters, GettyImages
"ישראל נבחרת נחמדה, עם הגנה לא טובה"/GettyImages, Frank Peters

גם הלמוט דוקאדם, שוער העבר של נבחרת רומניה, הצטרף לאופטימיות וההתרגשות ואמר: "אני לא מודאג, אבל ממש מתרגש. לא הרגשתי ככה שנים, אבל עכשיו אני מתרגש. אני ממש רוצה שהנבחרת שלנו תעפיל. לא משנה מה המאמן יגיד, השחקנים מרוכזים ויודעים מה עומד בפניהם.

דוקאדם בכל זאת הביע חשש מסויים כשהוסיף: "אני חושש שההתרגשות של השחקנים לא תהיה גבוהה מדי וגם הלחץ עליהם, משום שאף שחקן רומני לא היה ביורו לפני כן. זה יהיה פנטסטי עבורם להעפיל".

עוד בוואלה!

ברומניה בטוחים: "אם נאבד את הכרטיס לישראל, אנחנו ממש טיפשים"

לכתבה המלאה

כדי לעלות ליורו 2024, נבחרת ישראל חייבת ניצחונות על רומניה ואנדורה, ובמקביל לקוות ששוויץ לא תפסיד במחזור הסיום לרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully