וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בנבחרת: "האכזבה עצומה. לא הגיע לנו לעלות"

19.11.2023 / 7:15

מראשי ההתאחדות ועד אחרון השחקנים: הכחולים-לבנים לא מסתתרים מאחורי הכישלון, מודים ש"בלתי אפשרי להעפיל" עם הגנה כזאת ומבינים שגם את פרשיית וייסמן היה אפשר לסגור בצורה אחרת. התקווה: שיפור במצב הביטחוני שיקפיץ את הסיכויים בפלייאוף

תקציר: שוויץ - קוסובו 1:1/ספורט1

אכזבה ענקית בנבחרת ישראל אחרי ההפסד 2:1 לרומניה אמש (שבת), שקבע באופן סופי שהכחולים-לבנים לא יעפילו ליורו 2024 דרך המוקדמות. בנבחרת היו חדורי אמונה לפני המשחק שניתן וצריך לנצח את הרומנים, והפתיחה החלומית עם השער המהיר של ערן זהבי נתן תקווה שניתן לעשות את זה, אבל הרומנים כבש שוויון מהיר והפכו במחצית השנייה.

בנבחרת היו מאוכזבים מכך ששוב ספגו שערים קלים. "אי אפשר לספוג כמעט בכל משחקי הבית ולהעפיל", אמר גורם בנבחרת. "כשאתה לא מרוכז וסופג בקלות, אתה מוצא את עצמך כל הזמן רודף אחרי היריבות".

גם בהתאחדות מאוכזבים מאוד, משום שההנחה הייתה שמדובר בהזדמנות אדירה להעפיל לטורניר גדול בזכות ההגרלה הנוחה יחסית. "צריך להגיד את האמת - זה היה בית שוויוני מאוד, ולכן האכזבה גדולה הרבה יותר", הודה שחקן בנבחרת. "בסופו של דבר לא הגיע לנו לעלות, בטח אחרי שלא ניצחנו אפילו פעם אחת את קוסובו, רומניה או שוויץ".

מוחמד אבו פאני שחקן נבחרת ישראל מאוכזב. רויטרס
גם השחקנים מודים: בשורה התחתונה, פשוט לא הגיע לנו. אבו פאני מתוסכל/רויטרס

עוד בוואלה!

מהפך נפש: ישראל הפסידה לרומניה 2:1 ואיבדה סיכוי לעלות אוטומטית ליורו

לכתבה המלאה

מפח הנפש מבחינת הנבחרת היה גדול גם על רקע התוצאה במשחק המקביל בין קוסובו לשוויץ, שהסתיים בתיקו. המשמעות: אם ישראל הייתה מנצחת, היא הייתה זקוקה רק לניצחון על אנדורה החלשה כדי להבטיח הישג היסטורי.

למרות ההפסד, עומרי גלזר זכה למחמאות גדולות אחרי שהציג עוד משחק טוב מאוד וגם צמד הצעירים דור תורג'מן וענאן חלאילי, זכו למחמאות גדולות.

בנבחרת היה מי שהתאכזב מכך ששון וייסמן נותר מחוץ לסגל וגם בקרב הפרשנים הדעה הרווחת עוד לפני המשחק הייתה שניתן לפתור את הסוגיה בדרך אחרת. בנבחרת הבהירו שמלבד הקללה שנתפסה בעדשת המצלמה, וייסמן סינן מילים נוספות לעבר הספסל ולכן לא הייתה מניעה מלהשעות אותו. בכל מקרה, נראה שהמתיחות בין הצדדים גדולה מאוד.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
"כל עוד יש סיכוי, נרים את הראש". זהבי אתמול/רויטרס

במשחק מחרתיים מול אנדורה שהפך לחסר חשיבות, ישחקו בעיקר שחקנים שלא קיבלו דקות רבות עד כה. בין היתר רז שלמה ועופרי ארד צפויים לקבל קרדיט בהרכב וכך גם אבישי כהן. גם דניאל פרץ צפוי לפתוח בין הקורות.

בנבחרת יקוו מאוד להעפיל בכל זאת ליורו דרך פלייאוף ליגת האומות שייערך בחודש מרץ. בנבחרת מחזיקים אצבעות לאוקראינה, משום שהעדיפות כמובן היא לפגוש את איסלנד ואז לקוות להגיע לגמר ולהעפיל אחרי משחק בודד מול בוסניה או פינלנד.

בנבחרת מקווים שעד חודש מרץ המצב הביטחוני ישתנה ויהיה ניתן לארח את המשחק הראשון בארץ, מה שיעניק דחיפה משמעותית בחצי הגמר. "כרגע יהיה לא נכון לדבר על סיכויים, אבל כל עוד יש סיכוי לעלות, נרים את הראש ונעשה הכל כדי לגרום לחלום להתגשם", אמר אחד השחקנים בנבחרת.

במחזור הסיום של בית ט' (שלישי, 21:45):

אנדורה - ישראל

רומניה - שוויץ

קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully