וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי הבטיח: "נעשה את זה במרץ". חזן: "אכזבה עצומה"

הכוכב בכה וטען כי זה "היה היום הכי מרגש שלי בנבחרת" על אף ההפסד הכואב. המאמן: "הלוואי והיינו מגיעים לרמה של הקהל". גלוך: "היינו צריכים להביא יותר"

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל נכנסה לארבעת משחקיה האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2024 עם כל כך הרבה מוטיבציה, כל כך הרבה רצון לשמח את העם בתקופה הקשה הזו. למרבה הצער, החלומות על העפלה ישירה נגנזו סופית הערב (שבת), עם הפסד 2:1 לרומניה בפאנצ'ו ארנה בהונגריה. ביום שלישי יפגשו אלון חזן ושחקניו את אנדורה למשחק לפרוטוקול בלבד, ולאחריו יוכלו להתחיל להתרכז במשימה הבאה - המשימה האחרונה: שלב הפלייאוף, במרץ 2024, ואולי דרכו החלום הגדול יתגשם.

"ברור שאני מרגיש אכזבה עצומה, בשביל לקחת משחקים כאלה צריך להיות יותר מרוכז ואחראי ולא עשינו את זה", סיכם אלון חזן. "במקום לעשות בדקות הדומיננטיות שלנו 0:2 קצת איבדנו ריכוז, קצת התחכמנו עם הכדור ונתנו להם הזדמנויות. הם הצליחו בהתקפות מעבר, היינו חייבים לנצח, יצאנו קדימה ושילמנו מחיר. יש לנו עוד הזדמנות במרץ, אני מקווה שנעשה את זה שם. השחקנים עשו, ניסו, אין מה להוריד את הראש. נשתדל לעשות את זה במרץ".

על התמיכה המרגשת מהיציעים אמר חזן: "האוהדים, הילדים והמשפחות שבאו למשחק - זו חוויה עצומה, הלוואי והיינו מצליחים להגיע לרמה שלהם. אנחנו מאוד מאוכזבים שלא הצלחנו לשמח אותם, את עצמנו ואת האנשים בבית".

שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, מיגל ויטור. David Balogh, GettyImages
אכזבה גדולה. זהבי/GettyImages, David Balogh
שחקני נבחרת ישראל מודים לקהל. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
שחקני הנבחרת מודים לקהל בסיום/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP
שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס הנדלסמן עם הרב של חב"ד הונגריה שמואל רסקין ועם איציק בן לולו (מימין), אביו של אוראל אבוחצירה ז"ל שנרצח ברעים/באדיבות איציק בן לולו

ערן זהבי, שבכה בסיום עם האוהדים, הוסיף: "הכל היה לפי כל החלומות שלנו - פתיחה מטורפת, יכולנו גם לכבוש את השני, אבל פתאום קיבלנו גול, נכנסנו ללחוץ, איבדנו פוקוס ושילמנו ביוקר. זה כואב. ניסינו לתת הכל, הרבה שחקנים לא שיחקו בתקופה האחרונה, אנחנו לא משחקים בבית, היו דברים שהשפיעו עלינו והכריעו. אנחנו לא מוותרים, ננסה לעשות את זה במרץ, עד השנייה האחרונה. יש לי עוד הזדמנות אחרונה, ואנחנו נעשה את זה. הטבלה לא משקרת, אני מקווה שניפגש ביורו.

על תמיכת הקהל סיפר מלך שערי הנבחרת: "זה היום הכי מרגש שהיה לי בנבחרת. הבטחתי לילד בשם אריאל שכל משפחתו נרצחה שאני אקדיש לו ולמשפחה שלו את השער. לא ניצחנו, אבל זה היה הניצחון הכי גדול מבחינתי. רציתי שהוא יעמוד איתי פה בריאיון אחרי הניצחון, ולצערי זה לא קרה, אבל אנחנו נעשה את זה. אני מקווה שהמצב במדינה יהיה יותר טוב ונוכל לארח בבית שלנו עם הקהל שלנו. רצינו כל כך לשמח את הקהל שהגיע היום. כואב לי שזה לא קרה, אבל נתנו הכל. נלחמנו עד השנייה האחרונה".

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך, מול שחקן נבחרת רומניה ראדו דראגושין. David Balogh, GettyImages
"כנראה שלא נתנו מספיק". גלוך/GettyImages, David Balogh

אוסקר גלוך אמר: "רצינו לנצח ולשמח את כולם ובעיקר את עצמנו, אבל זה לא הלך. הפנים למרץ, נעשה את מה שאנחנו יכולים. באנו עם אנרגיה מאוד טובה וגול מאוד חשוב, אבל כנראה שלא נתנו מספיק, היינו צריכים להביא יותר. אנחנו עם הראש קדימה, נעשה את הטוב ביותר שלנו במרץ. הקהל מאוד דחף אותנו, זה עזר לנו מאוד, בסוף לא הצלחנו לשמח אותם".

במחזור הסיום של בית ט' (שלישי, 21:45):

אנדורה - ישראל

רומניה - שוויץ

קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully