וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ניצחון גדול, הצורה בה הופענו במחצית השנייה היתה מרשימה"

16.11.2023 / 23:42

מאמן מכבי ת"א אהב את הקאמבק שהוביל לניצחון על פנרבחצ'ה: "גירדנו ניצחון לא היה הכי יפה - אבל ככה זה ביורוליג"

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) בביתה החדש בבלגרד 73:78 את פנרבחצ'ה. הקבוצה של עודד קטש שפיגרה מול קבוצת הפאר הטורקית למשך רוב הדקות סיפקה קאמבק נאה ועומדת כעת על מאזן של 3:5 ביורוליג, כשבשבוע הבא מחכה לה משחק "בית" נוסף מול ברצלונה. ווייד בולדווין חזר לסגל והיה חלוד (12 נקודות, 2 מ-14 מהשדה), אך לורנזו בראון שב לעצמו, ובגדול, לקח אחריות ודאג לניצחון החשוב עם 18 נקודות. גם בונזי קולסון היה מצוין עם 13 נקודות ו-14 ריבאונדים.

"זה ניצחון גדול עבורנו, היה שבוע קשה עם הפסד כואב מול אולימפיאקוס", סיכם עודד קטש. "היתה לנו מחצית ראשונה רעה היום, אבל מצאנו ריכוז ואנרגיה כדי לנצח קבוצה טובה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מתחילים לא טוב, הפעם זה לא היה מחסור באנרגיה אלא לחץ מסוים, לא שיחקנו את המשחק שלנו, ביצענו הרבה טעויות, אבל הצורה בה הופענו במחצית השנייה היתה מרשימה".

המאמן הישראלי הוסיף ואמר: "קלענו באחוזים יותר טובים ואני מאוד שמח, גירדנו את הניצחון הזה אפילו אם זה לא היה הכי יפה - אבל ככה זה ביורוליג. היתה תחושה של פספוס ביום שלישי, אבל התאוששנו יפה ואני שמח".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מרוצה. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מנגד, המאמן המפסיד דימיטריס איטודיס אמר: "כל הכבוד למכבי, הם התאמצו יותר מאיתנו, קלעו הרבה יותר נקודות בהזדמנות שנייה. התכוננו לזה אבל לא הצלחנו לעצור אותם שם. איבדנו 16 כדורים וזה אומר הרבה. אנחנו עוברים תקופה קשה עם הרבה שחקנים פצועים, אבל הימים הקשים הם אלה שיגדירו אותנו. צריך להישאר יחד, כבר הוכחנו שיש פה פוטנציאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully