וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרה מבית: מכבי תל אביב ניצחה 73:78 את פנרבחצ'ה

הצהובים חזרו פעמיים מפיגור דו ספרתי בעזרת חצי שני גדול של קולסון (13 נק' ו-14 ריב') והתאוששות של בראון (18 נק') אחרי היכולת הרעה בהפסד לאולימפיאקוס, והשיגו ניצחון חמישי העונה ביורוליג. ווילבקין (18 נק' ו-7 אס') ומדר (7 נק') עם הפסד שלישי רצוף של הטורקים

מכבי תל אביב ראתה את פנרבחצ'ה מובילה לאורך רוב שלבי המשחק הערב (חמישי) בבלגרד, אך דקות הסיום הנהדרות ברבע האחרון השיגו לאלופה הישראלית ניצחון 73:78 על ים מדר וחבריו שרשמו הפסד שלישי ברציפות ביורוליג. הצהובים התאוששו מההפסד לאולימפיאקוס בדרך לניצחון ביתי שלישי ברצף על הטורקים ועלייה למאזן 3:5, זהה לזה של פנר.

עודד קטש קיבל בחזרה את ווייד בולדווין שפתח בחמישייה, אבל הרבע הראשון היה שייך לאורחת כשטאריק ביברוביץ' (18 נק' ו-5 ריב') הוביל ריצת 2:14 בדרך ליתרון דו ספרתי, כשלורנזו בראון (18 נק') הצליח לצמק את הנזק עם 21:28 לפנר. הרבע השני התחיל נהדר עבור הצהובים שיצאו לריצת 2:13 בדקות טובות של ג'יימס ווב (10 נק' ו-7 ריב'), אבל ביברוביץ' ונייג'ל הייז דייויס (16 נק' ו-6 ריב') פתחו בריצה נוספת של 2:13 שהחזיר את ההפרש לדו ספרתי. בראון עוד הספיק לצמצם מעט, והאורחת עם 38:46 במחצית.

בונזי קולסון (13 נק' ו-14 ריב') סוף סוף נכנס לעניינים בפתיחת המחצית השנייה, ואנטוניוס קליבלנד (4 נק') הוביל ריצה צהובה שצימקה את ההפרש לנקודה עם פיגור 57:56 בלבד לקראת הרבע האחרון. בולדווין, אחרי משחק מזעזע עם אחוזים רעים מהשדה (2/14), התאושש מעט ברבע האחרון עם נקודות חשובות (12 נק' ו-5 אס') לקראת הסיום, ויחד עם קולסון ובראון סייע לניצחון 73:78 היקר של מכבי בבלגרד.


קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 18, בונזי קולסון (14 ריב') 13, ווייד בולדווין (5 אס') 12, ג'יימס ווב (7 ריב') 10, חסיאל ריברו (5 ריב') 7, רומן סורקין (7 ריב') 6, אנטוניוס קליבלנד וג'וש ניבו 4 כ"א, ג'ייק כהן ותמיר בלאט 2 כ"א. ג'ון דיברתולומאו שותף ולא קלע.

קלעו לפנרבחצ'ה: סקוטי ווילבקין (7 אס') וטאריק ביברוביץ' (5 ריב') 18 כ"א, נייג'ל הייז דייויס (6 ריב') 16, טיילר דורסי וים מדר 7 כ"א, ג'ונתן מוטלי 6, נייתן סטינה (6 ריב') 1. שמוס האזר שותף ולא קלע.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
חזר לסגל, חזרו לנצח. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש פתח בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'וש ניבו וג'ייק כהן שהיה אחראי על הנקודות הראשונות של הצהובים. נייג'ל הייז דייויס השווה עבור הטורקים, אבל בראון וניבו הפכו בהתקפות יפות של מכבי. סקוטי ווילבקין, אקס הצהובים, היה אחראי על השלשה הראשונה של הערב, טאריק ביברוביץ' הוסיף בעצמו והקבוצות ב-10:10 אחרי 4 וחצי דקות. ביברוביץ' סיפק את היתרון הראשון של פנר עם עוד צליפה מחוץ לקשת והייז דייויס הגדיל את הפרש ל-7. הריצה הטורקית המשיכה עם 2:14 עד שחסיאל ריברו צמצם מתחת לטבעת. ג'ונתן מוטלי הוסיף מהקו והיתרון צמח לדו ספרתי, תמיר בלאט צימק מהקו פעמיים ופנר עם 21:28.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
היחיד שבלט בצהוב ברבע הראשון. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 2

ג'יימס ווב עם נקודות ראשונות פתח את הרבע השני עם שלשה, ביברוביץ' כבר עלה לדו ספרתי וריברו הוריד את ההפרש ל-4 בלבד. ריברו סיפק אסיסט נהדר לרומן סורקין בריצת 2:13 שנעצרה עם שלשה טורקית נוספת של ביברוביץ'. ים מדר עלה מהספסל וקלע נקודות ראשונות מהקו. מאז השוויון 30:30, הטורקים יצאו לריצה נוספת עם 2:13 שהגדיל את ההפרש לדו ספרתי. עוד אקס צהוב, טיילר דורסי, צלף מחוץ לקשת וקרא לפסק זמן צהוב. בראון חזר מהספסל עם שלשה גדולה ופנר ירדה ביתרון 38:46 בהפסקה.

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
הצליחו לחזור, אבל ריצה טורקית נוספת שמה את היתרון אצל פנר. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 3

קולסון פתח את החצי השני עם שבע נקודות רצופות וצמצם ל-4 בלבד, עד שווילבקין עצר את הדהירה עם שלשה גדולה. ריברו ובראון הגיבו מהצד השני עם נקודות בצבע, אקס מכבי עם עוד סל מחוץ לקשת וההפרש נותר על 7. אנטוניוס קליבלנד השיג נקודות ראשונות וצימק לנקודה בלבד עם ריצת 3:9 בדרך ל-56:57 של פנר לקראת הרבע האחרון.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
התעלו ברבע האחרון. סורקין מול ווילבקין/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 4

קולסון שוב פתח נהדר את הרבע, דורסי הוסיף בלייאפ עבור הטורקים שהגדילו מעט את ההפרש. סל שדה ראשון של בולדווין הגיע בזמן עם יתרון מאז הרבע הראשון. קולסון הגיע לדאבל דאבל והחזיר את היתרון לצד הצהוב. סורקין התקשה בצבע, אבל הצליח מול ההגנה החזקה של הטורקים לקבוע 64:66 שתי דקות לסיום. ווב סחט סל ועבירה וריצת 1:8 הגדילה את היתרון הצהוב ל-6, לפני שמדר דייק מהקו וצמצם במעט את ההפרש. בולדווין הגיע למאני טיים עם נקודות חשובות, הגארד הישראלי של פנר הוסיף עוד פעמיים מהעונשין והיתרון של המארחת נותר זהה. טעויות קשות בריבאונד ההתקפה הביאו למתפרצת של מדר, אחרי החטאה זה הגיע לווילבקין שצלף מחוץ לקשת והשווה 42 שניות לסיום. ווילבקין החטיא זריקה מהקו, בולדווין דייק פעמיים ו-15 שניות לסיום הצהובים ביתרון 3. בולדווין הוסיף עוד 2 ומכבי עם ניצחון גדול - 73:78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully