וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מזהירים: "החזרה של בולדווין היא לא פיתרון קסם"

16.11.2023 / 8:51

הכוכב של הצהובים ישוב לסגל נגד פנרבחצ'ה אחרי שנעדר מהמשחק הקודם ובמועדון חוששים שזה לא יספיק: "הוא עוד לא בכושר משחק. הגאווה של פנרבחצ'ה נפגעה וזה מסוכן". איטודיס מגיע רותח: "נבוא להילחם"

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05) למשחק השני בשבוע היורוליג הכפול השני של העונה כשתארח באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד את פנרבחצ'ה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד בבלגרד, מכבי הפסידה במשחק ביתי לאולימפיאקוס, ואילו פנרבחצ'ה הובסה בידי הכוכב האדום בלגרד.

הבשורה עבור מכבי תל אביב אמש הייתה החזרה של ווייד בולדווין אחרי שפספס את המשחק נגד היוונים בשל וירוס בטן. הגארד, ששב מפציעת גב רק שבוע קודם לכן נגד באיירן מינכן, ערך את האימון המסכם ויהיה כשיר להתמודדות. למרות שהוא שב לעניינים, יש בקבוצה מי שכבר הזהיר מהסתמכות יתר על החזרה של בולדווין, "צריך לזכור שהוא עוד לא בכושר משחק", אמרו בקבוצה, "החזרה שלו היא לא איזה פיתרון קסם, שחקנים שלא היו טובים במשחק הקודם יצטרכו להרים את עצמם, ולא לבנות רק עליו ושיהיה בסדר".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
"החזרה שלו היא לא פיתרון קסם". בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מלבד אגרסיביות ואנרגיות שהיו חסרים מאוד במחצית הראשונה שלשום, במכבי דיברו על הגנת האחד על אחד נגד הטורקים והעובדה שלפנרבחצ'ה הרבה שחקנים שמשחקים לבד, מסקוטי ווילבקין ועד הפורוורדים ושחקני הפנים שלוקחים את הכדור עם הגב לסל, "זו קבוצה שמשחקת אחרת", הודו במועדון, "אם אתה יודע לעצור את הסגנון שלהם, נהיה במצב טוב. אנחנו יודעים שהם יראו טוב בהרבה ממה שנראו שלשום, הגאווה שלהם נפגעה וזה תמיד מסוכן".

בפנרבחצ'ה נותנים המון כבוד למכבי, במיוחד במצב הנוכחי שלהם ללא מרקו גודוריץ', דיישון פייר וסרטק שאנלי. מי שיובילו את הקו האחורי הם סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי כשים מדר ינסה לעזור להם ולהראות חלק מההתקדמות שעשה בתקופה האחרונה.

"זה משחק קשה בשבילנו", הודה דימיטריס איטודיס לקראת ההתמודדות, "אנחנו צריכים להתאושש במיידי. הייתה לנו הופעה רעה מאוד במשחק הקודם. נצטרך לבוא ולהילחם, זו הגאווה שלנו וזה הדרך שלנו".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מתוסכלת: "כששני הכוכבים שלך נראים ככה, לא תנצח"

לכתבה המלאה
ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
יעשה צרות למכבי? מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

למרות פתיחה טובה של העונה, פנרבחצ'ה שתפגוש מחר את מכבי תל אביב היא יריבה שונה בשל מכת הפציעות שעוברת על הטורקים. מרקו גודוריץ', סרטק שאנלי ודיישון פייר לא נמצאים עם פנרבחצ'ה והם מצטרפים למספר שחקנים שנמצאים בכושר פחות טוב, ביניהם סקוטי ווילבקין שקולע 7.3 נקודות בממוצע למשחק בשלושת המחזורים האחרונים.

מי שיעמוד במוקד הישראלי של המשחק הוא ים מדר שרושם 6 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק העונה. את פנר מובילים שלושה שחקנים נוספים כשירים מלבד ווילבקין - הסנטר ג'ונתן מוטלי עם 8.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים, הפורוורד נייג'ל הייז דיוויס עם 10.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ואקס הצהובים טיילר דורסי עם 11 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully