וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס השיג ניצחון בכורה בטורניר גמר הסבב, מדבדב בחצי הגמר

אחרי האכזבה מול זברב ורצף של שלושה הפסדים, הספרדי (2 בעולם) השאיר לעצמו סיכוי להעפיל לחצי הגמר עם 5:7, 2:6 על רובלב. הרוסי (3 בעולם) השיג 6:7 (7), 4:6 על זברב

תקציר ניצחונו של קרלוס אלקראס על אנדריי רובלב בטורניר גמר הסבב/ספורט1

לאחר הדרמה בבית א' ועצירת רצף הניצחונות של נובאק ג'וקוביץ' בידי יאניק זינר, נערך היום (רביעי) המחזור השני בבית ב' של טורניר גמר הסבב בטורינו, איטליה. קרלוס אלקראס השיג ניצחון ראשון על חשבון אנדריי רובלב, ודניל מדבדב גבר על אלכסנדר זברב והבטיח עלייה לשלב חצי הגמר.

קרלוס אלקראס (2, ספרד) - אנדריי רובלב (5, רוסיה) 5:7, 2:6

אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא מעט תסכול, אלקראס עצר את הרצף ורשם ניצחון ראשון בקריירה במסגרת טורניר גמר הסבב. רובלב ניצח אותו במפגש היחיד ביניהם לפני כשנה, אבל הפעם הספרדי העלה את רמתו, סיים מערכה ראשונה ללא טעויות בלתי מחויבות והשיג שבירה במשחקון ה-11 כדי לעלות ליתרון. הוא המשיך בתנופה עם שבירה מהירה בפתיחת המערכה השנייה, שבר שוב ל-2:5 והותיר את רובלב ללא סיכוי להעפיל לחצי הגמר. אלקראס יצטרך לנצח גם את מדבדב במחזור הסיום כדי להמשיך הלאה.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
עצר את הרצף. קרלוס אלקראס/רויטרס

דניל מדבדב (3, רוסיה) - אלכסנדר זברב (8, גרמניה) 6:7 (7), 4:6

המדורג 3 בעולם לא התקשה בדרבי הרוסים נגד אנדריי רובלב, וגם נגד מי שניצח את אלקראס בפתיחת טורניר גמר הסבב, מדבדב הצליח להשיג ניצחון שני ברציפות בבית ב'. כבר במשחקון ההגשה הראשון של זברב, הצליח הרוסי לשבור, אך במצב של 2:3 לטובתו, הוא נשבר וכל אחד מהטניסאים שמר על ההגשות שלו עד שובר שוויון. המותחן המשיך כשכל אחד נשבר פעמיים במהלך שובר השוויון, עד שמדבדב השיג 7:9 עם שבירה שלישית ועלה ל-0:1. במערכה השנייה ההגשות נשמרו עד המשחקון שהכריע עם שבירה יחידה של הרוסי שניצח 4:6 ונותר מושלם בטורניר עם הכרטיס לחצי הגמר.

עוד בוואלה!

ג'וקוביץ': "ציפיתי לכך מהקהל", זינר: "הניצחון הגדול בקריירה"

לכתבה המלאה
דניל מדבדב טניסאי רוסי. GettyImages
2 ניצחונות ב-2 משחקים. מדבדב/GettyImages

מחר יסתיים בית א' עם משחקי המחזור השלישי:

נובאק ג'וקוביץ' - הוברט הורקאץ' (15:30, ספורט3)

יאניק זינר - הולגר רונה (22:00, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully