וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לך": שחקני מכבי ת"א ציינו את יום הולדתו של תמיר שנחטף

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 17:35

הצהובים הפריחו באימון בלונים למען החייל שנמצא בשבי החמאס בעזה: "אנחנו מחכים לך". דני אבדיה התרגש לראות כ-290 אלף אנשים תומכים בישראל בוושינגטון

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

אנחנו ביום ה-40 למלחמת חרבות ברזל ואיתו נמשכות התגובות וההתפתחויות בעולם הספורט. בבלוג היומי אנו ממשיכים לעדכן באופן שוטף בכל הנוגע לזווית הספורטיבית של המלחמה.

אלמוג בוזגלו בני יהודה. דוברות בני יהודה תל אביב, אתר רשמי
מתכוננים לחזרה בצל המלחמה. בוזגלו/אתר רשמי, דוברות בני יהודה תל אביב

17:33: לקראת החזרה למשחקים, הקפטן המשני של בני יהודה, אלמוג בוזגלו התייחס למצב במדינה ולתחושתיו בימים קשים אלו: "השבוע חוזרים לליגה. מצד אחד, הכדורגל זה הדבר שאנחנו הכי אוהבים בעולם. הביטחון שלנו, הקריירה, הפרנסה בשביל הבית, האישה והילדים והאמת שצריך לחזור איפה לשגרה. מצד שני, הקושי הוא גדול, 1400 נרצחים. 239 חטופים. כל אחד הוא עולם ומלואו, איך בכלל אפשר לחגוג גול כשתינוק בן עשרה חודשים נמצא בשבי?! התמונות והסרטונים פשוט לא יוצאים מהראש. החלטנו שאנחנו עולים על המגרש לזכר אותם נרצחים שנפלו, גיבורי ישראל שאהבו כל כך את המקצוע הזה, קפצו בכל גול ושמחו בכל ניצחון, ולמען אותם חטופים שיחזרו במהרה הביתה אל משפחותיהם אמן. עם ישראל חי!".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ייני ושחקני מכבי ת"א מציינים יום הולדת לתמיר שנחטף

שחקני מכבי תל אביב מציינים יום הולדת 19 לתמיר נמרודי שנחטף לעזה ונמצא בשבי החמאס/ספורט1

15:30: שחקני מכבי תל אביב בכדורגל הפריחו היום באימון בלונים לציון יום הולדתו של תמיר נמרודי בן ה-19, חייל צה"ל שנחטף לעזה בשבת השחורה ב-7.10 ונמצא בשבי החמאס. "אנחנו מחכים לך בבית, תמיר".

12:00: טוני גומס, שחקן הפועל חדרה שכבר חזר לישראל, סיפר כי בשבועות האחרונים שמר על כושר גם במתחם האימונים של ליברפול. החלוץ, שבצעירותו שיחק בליברפול, הוזמן על ידי פפ ליינדרס, עוזרו של יורגן קלופ, להגיע ולשמור על כושר בליברפול וכך עשה. "החלפנו הודעות ופפ מאוד דאג לי והמזמין אותי להגיע להתאמן בליברפול", סיפר גומס, "התאמנתי בחדר הכושר ועם קבוצת המילואים ואני מאוד מודה לו ולליברפול על כך", אמר החלוץ שאותו ליברפול לא השאירה לצעוד לבד.

טיסת ישראייר עם ילדי עוטף עזה למשחקה של נבחרת ישראל. יח"צ, אתר רשמי
טיסת ישראייר עם ילדי עוטף עזה למשחקה של נבחרת ישראל/אתר רשמי, יח"צ

11:30: מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון הודיע כי החל ממשחק הבית הקרוב ביום שישי נגד סקציה נס ציונה ועד לסיום העונה, טרם תחילת המשחק יושמע ההמנון הלאומי.

10:00: מאות מילדי העוטף ושדרות הוטסו במיזם מיוחד כדי לעודד את נבחרת ישראל במשחקיה החשובים בהונגריה נגד שוויץ ורומניה. לידיעה המלאה

הסטורי של דני אבדיה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דני אבדיה/צילום מסך, אינסטגרם

07:00: עופרי נווה, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, עלה הלילה למשחק של מכללת ווסט וירג'יניה סטייט נגד ג'קסונוויל סטייט כשעל הנעליים שלו כתוב "Pray for Israel". נווה סיים את המשחק עם 3 נקודות, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-29 דקות.

06:30: דני אבדיה, כוכב נבחרת ישראל בכדורסל ושחקן וושינגטון וויזארדס מה-NBA, העלה בסטורי תמונה מעצרת התמיכה בישראל שהייתה בוושינגטון ובה נכחו כ-290 אלף אנשים וכתב: "גאה לראות את DC ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully