וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מילדי העוטף ושדרות המריאו לעודד את נבחרת ישראל בהונגריה

יוזמה מיוחדת של מיזם "ניצחון כחול לבן" הובילה לכך שילדים מכל הגילים שעברו את התופת ב-7.10, זוכים לחוויה ייחודית שכוללת צפייה במשחקים נגד שוויץ ורומניה. לאחר הנחיתה, עידן רייכל הופיע בפני הילדים

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

מאות מילדי העוטף המריאו הבוקר (רביעי) במשלחת מיוחדת להונגריה כדי לעודד את נבחרת ישראל במשחקיה החשובים במוקדמות יורו 2024, הערב נגד שוויץ ובשבת מול רומניה.

היוזמה המיוחדות מתמקדת בילדים בגילאי 9-18 שעברו את התופת באירועי ה-7 באוקטובר, נולדה מתוך רצון ליצור עבורם ועבור בני משפחותיהם הפוגה מהטראומה הנוראית שהם חוו. כך מאות מילדי יישובי העוטף ושדרות זכו לעלות על מטוסי חברת סאן דור מקבוצת אל על לבודפשט לחוויה ייחודית. המיזם מממן עבור הילדים והמלווים את כלל הפעילויות, כולל הטיסות, הלינה, יום כיף בפארק מים, פעילויות הפוגה בבודפשט ועד כרטיסים למשחקי הנבחרת, כולל מארז עידוד לכל ילדה וילד.

ילדי העוטף ושדרות בדרכם למשחקי נבחרת ישראל בהונגריה כחלק מפרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳. פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳, אתר רשמי
חוויה יחודית בהונגריה. ילדי העוטף ושדרות לפני ההמראה/אתר רשמי, פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳

ארגון 'ניצחון כחול לבן', בהובלתם של אברהם דרייזין ויונתן שרביט, עומדים בקשר עם כוחות הביטחון המקומיים, עם משרד החוץ, עם אנשי נבחרת ישראל ועם גורמים רלוונטיים נוספים על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של המשתתפים ואת הנאתם בימי השהות בהונגריה.

אברהם דרייזין, מיוזמי פרויקט ניצחון כחול לבן: "אין הרבה רגעים מרגשים בחייו של אדם מהרגע בו הוא מבשר לילד, שחווה את הנורא מכל אך לפני זמן קצר, שהוא יטוס לראות את הגיבורים שלו נלחמים למענו ולמען ישראל על מגרש הכדורגל ושהוא יוכל לצפות בכך מקרוב. מהרגע שהבנו ששני המשחקים יתקיימו בהונגריה ויש אפשרות להביא קהל ניסינו לבחון במהירות איך אנחנו יכולים להטיס כמה שיותר משפחות מפונים למשחק. יש פה משפחות של מפונים שכבר שבועות לא נמצאים בבתים שלהם ולא מצליחים להתנתק מהתופת שהם עברו. המחשבה של אבא שהוא יכול לקחת רגע את הילד שלו לארבעה ימים מחוץ לישראל, לנתק אותו מהמתרחש ולתת לו לראות משחק ולעודד את הנבחרת, מאפשרת להורים וגם לילדים חוויה שאנחנו מקווים שקצת תשכיח מהם, ולו לכמה ימים, את המראות הקשים ואת המצב המורכב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
צוות סאן דור מוכן להמראת ילדים מהעוטף למשחק נבחרת ישראל. יחצ,
צוות סאן דור מוכן להמראת ילדים מהעוטף למשחק נבחרת ישראל/יחצ

יונתן שרביט, מיוזמי פרויקט 'ניצחון כחול לבן' הוסיף: "יש פה גם הזדמנות לנבחרת שזקוקה לקהל כדי להרגיש בבית כדי להגיע להישג לאומי שמדינה שלמה חפצה בו, בפרט בימים אלה ואני בטוח שכשהם יראו את ילדי העוטף שרים יחד איתם את התקווה הם יעלו לכר הדשא במטרה לנצח את המשחק. הילדים יתרגשו ומדינה שלמה תעמוד מאחוריהם. זאת הזדמנות גם להודות לחברת סאן דור מקבוצת אל על שהעמידה לרשותנו את המטוסים שיטיסו את כלל הנוסעים, להראל ביטוח שמסייעת מאוד ולשני אנשים יקרים שלולא עזרתם לא היינו יכולים להוציא את הפרויקט החשוב הזה לפועל - פרנק לואי, יו"ר קרן היסוד וחנוך ניסני שסייעו לנו להגשים חלום למאות מילדי העוטף ברגע המורכב הזה".

לדברי גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי עוטף ישראל ומקווה שתהיה להם חוייה מחזקת והפוגה נעימה מהמציאות הקשה. נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו. אני מאחל לכולנו שעוד נדע ימים טובים ובהצלחה רבה לנבחרת".

טיסת ישראייר עם ילדי עוטף עזה למשחקה של נבחרת ישראל. יח"צ, אתר רשמי
הטיסה של ישראייר, הבוקר/אתר רשמי, יח"צ

חברת "ישראייר" נרתמה להטיס את הילדים, ורשת מלונות "פתאל" נרתמו לארח את המשלחת בבודפשט. שליחי הסוכנות היהודית דאגו לקבלת פנים חמה של הקהילה היהודית בהונגריה.

אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר: "ישראייר נרתמה הבוקר להטיס כ 125 ילדים ומשפחותיהם תושבי העוטף לצפות ולעודד את נבחרת ישראל בבודפשט .בימים לא פשוטים אלו אנו מקוים כי טיסה זו למשחקים תעלה על פניהם מעט חיוך ותעודד אותם. מאחלים לנבחרת ישראל בהצלחה ומצדיעים לחיילות וחיילי צה"ל אשר מגינים על כולנו ועל המולדת ומחכים לשובם של כל החטופים הביתה".

תא"ל במיל. גיורא ענבר יו"ר איגוד השופטים שתוך כדי הלחימה חיבר את כל הקצוות כדי שהנסיעה של ילדי ומשפחות מהעוטף לצפות במשחקי הנבחרת בבודפשט תצא לפועל שלח ברכת הצלחה אי שם משטח הלחימה: "אני רוצה לברך הישר מהשטח את ילדי העוטף ומאחל לכם חוויה מוצלחת ומרגיעה בסיור לבודפשט ובהשתתפות במשחקי הנבחרת. כמובן שאני מאחל הצלחה לנבחרת ישראל במשחקים. ולהודות תודה ענקית לכל מי שאפשר את המבצע הזה. והכי חשוב לילדי העוטף שתזכרו שבכל דקה שאתה יכולים להנות שם היא נותנת לנו המון כח מכאן להמשיך להלחם ולנצח".

עידן רייכל בהונגריה. Szűcs Attila,
עידן רייכל בהונגריה/Szűcs Attila

הוגה הרעיון הנפלא, יגאל ניסל, ושותפיו, דוד פתאל אשר מיד נרתם לארח את המשלחת במלון לאונרדו בודפשט, ישראייר אשר דאגה לטיסות ורבים וטובים אחרים כמו 'הסוכנות היהודית' שדאגה שהמשלחת תזכה לקבלת פנים חמה של הקהילה היהודית בהונגריה וההתאחדות לכדורגל שמיד נרתמה לעזרה במאמץ המשותף לאפשר לתושבים מהעוטף והדרום הפוגה מהמצב והרבה אופטימיות, אחדות לאומית ואמונה בעתיד טוב יותר.

בנוסף לאירוח, יזמה רשת מלונות פתאל פנייה לזמר עידן רייכל שהתגייס מיידית לפרויקט בענווה, התנדבות והתרגשות רבה ואמר כי למען מטרה זו הוא מוכן לעשות כל שיידרש. לפני זמן קצר הגיע רייכל למלון לאונרדו בודפשט והפתיע את חברי המשלחת שהתרגשו מאוד.

רפי כרמון, מנכל מלונות פתאל, הונגריה ואיטליה: "רשת מלונות פתאל מיד נרתמה לארח את משלחת תושבי העוטף ומשפחותיהם במלון לאונרדו בודפשט בהונגריה בהתרגשות רבה, להפוגה אופטימית. נעשה כל שביכולתנו לגרום להם להנאה, בתקווה לימים טובים יותר".

ראש משלחת הסוכנות היהודית במזרח אירופה ערן ברקוביץ: "יהודי הונגריה מתרגשים לקבל את ילדי העוטף בחום ובאהבה. החיבוק שלהם הוא חלק ממפגן תמיכה כלל עולמי של יהדות התפוצות במדינת ישראל ובתושבי העוטף בשעה קשה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully