וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יום לא הכי טוב שלנו בהתקפה? זה בלשון המעטה"

14.11.2023 / 23:38

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד ה"ביתי" בבלגרד לאולימפיאקוס: "18 כדורים חוזרים שלהם בהתקפה והאחוזים שלנו לשלוש עשו את ההבדל"

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג נעצר הערב (שלישי) בעקבות ההפסד ה"ביתי" בבלגרד, 79:74 לאולימפיאקוס שלמעשה הייתה הראשונה העונה להכניע את הצהובים במשחק שהם מארחים. הצהובים הציגו משחק קליעה רע מאוד, כולל של הכוכבים לורנזו בראון ובונזי קולסון שקלעו 5 נקודות כל אחד ובעיקר לנוכח העובדה שקלעו רק 6 שלשות מ-30 ניסיונות - מתוכן אחת בלבד הייתה במחצית השנייה.

קטש אמנם שוב חסר את ווייד בולדווין, שכבר חזר מהפציעה ונעדר הערב בסרביה בעקבות וירוס בבטן, כך לפי הודעת מכבי תל אביב, אבל אי אפשר לחלוק על כך שההפסד נבע מהאחוזים הגרועים. במחצית השנייה הצהובים כבר הצליחו למחוק פיגור דו ספרתי והתקרבו עד כדי שתי נקודות הפרש, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי והם לא הצליחו למנוע את הפסדם השלישי.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, GettyImages
ערב מחריד של שחקניו, בעיקר מחוץ לקשת. קטש/GettyImages, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמר המאמן עודד קטש: "להגיד שזה לא היה היום הכי טוב שלנו בהתקפה זה בלשון המעטה. לפעמים אתה מפסיד משחק כי אתה לא מצליח לחשוב על קליעה, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר. צריך לתת קרדיט לאולימפיאקוס שהצליחה להוציא אותנו מהקצב שלנו".

עוד אמר המאמן: "אנחנו משחקים נגד פנרבחצ'ה בעוד יומיים ונצטרך להתאושש לקראת המשחק ולהתכונן בצורה טובה יותר. אנחנו מאוד מאוכזבים, הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח, אבל האחוזים שלנו משלוש והעובדה שהם לקחו 18 כדורים חוזרים בהתקפה עשו את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully