וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגות חוזרות: פורסמו מועדי המחזור הבא בליגת העל ובלאומית

13.11.2023 / 18:40

ביום שישי ייערך המחזור השמיני בליגת המשנה, הליגה הבכירה תשוב לפעילות ב-25 בנובמבר עם המחזור השישי ובמוקד המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, ללא אוהדים בשלב זה. "חזרת הליגות זו אמירה לעולם ולאויבנו - אנחנו כאן!", הצהיר היו"ר ארז כלפון

עכשיו זה רשמי. ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות הודיעו הערב (שני) על חזרת הליגות המקצועניות לפעילות. כבר ביום שישי הקרוב תתחדש הליגה הלאומית עם המחזור השמיני ואילו בשבת הבאה (25 בנובמבר) תתחדש גם ליגת העל, כאשר במוקד המחזור השישי המשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע.

כפי שפרסמנו, בשלב זה המשחקים ייערכו ללא קהל כשלאצטדיון יוכלו להיכנס בעלי תפקידים הקשורים לניהול המשחק בלבד ובכמות מוגבלת - בדומה לימי הקורונה, עד 150 אנשים באצטדיון כולל השחקנים, הצוותים, אנשי ההנהלה ואפילו מביאי הכדורים. כמובן שלא כל האצטדיונים אושרו לשימוש, ביניהם המגרשים באשדוד ובקרית שמונה, אך המנהלת הודיעה כי תסייע לקבוצות. כמובן כי ככל שיהיה שינוי במצב באופן שלא יאפשר את קיום המשחקים, תצא הודעה נוספת בהתאם.

אגב, בזמן שהמנהלת אישרה שמכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע בשבת הבאה ה-25 בנובמבר, שעת המשחק עדיין לא פורסמה. הסיבה היא שיש רצון להמתין עם קביעת השעה כדי ששידור המשחק לא יתנגש עם המפגש בין מכבי תל אביב לזוריה בקונפרנס ליג - כאשר אופ"א תאשר את שעת המשחק, ביחד עם זכיין השידור גם תתקבל החלטה בנוגע לשעת המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע. בכל מקרה לא ייערכו שני המפגשים במקביל.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי ליד שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דני מרון
ליגת העל חוזרת בשבת הבאה, לא בטוח שכולם יחזרו. שרי מול באריירו/דני מרון

המנהלת גם הודיעה כי עם חזרת המשחקים, יקיימו הקבוצות פעילות אחידה להנצחת הנרצחים ולתמיכה בחטופים ובפעילות למען החזרתם. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "בימים קשים אלו, בהם אנו עדיין מתאבלים על הנרצחים, מתפללים לשובם של החטופים ומיטב בנינו ובנותנו נלחמים בחזיתות השונות על מנת שנוכל להמשיך ולחיות במדינת ישראל האהובה, הנעת הגלגל וחזרת הליגות לפעילות הינה חלק סמלי וחשוב בהנעת המשק ואמירה לעולם ולאויבנו - אנחנו כאן!

"אני מבקש להודות לשר התרבות והספורט מיקי זוהר ולאנשי משרדו על התמיכה והסיוע לקבוצות הכדורגל המקצועניות בימים אלו ולמפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא שהתפנה בימים קשים אלו ולצד כל המשימות החשובות, רתם את הצוותים המקצועיים של פקע"ר ופעל למען חידוש פעילות הליגות וזאת כחלק מחזרת המשק לשגרה לצד המלחמה.

"אני שב ושולח מכאן את תנחומינו למשפחות הנרצחים, תפילתנו לחזרת החטופים, להחלמת הפצועים ולשלומם של כל חיילי וחיילות צה"ל וכל אנשי קהילת כוחות הבטחון", סיכם כלפון.

לוח משחקי המחזור השישי בליגת העל:

שבת, 25 בנובמבר: בני סכנין - מכבי נתניה (דוחא, 15:00, ספורט2)
שבת, 25 בנובמבר: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד (גרין, 15:00)
שבת, 25 בנובמבר: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (נתניה, 17:15)
שבת, 25 בנובמבר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע (סמי עופר, טרם נקבעה שעה)
ראשון, 26 בנובמבר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (בלומפילד, 20:00, ספורט3)
שני, 27 בנובמבר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (פתח תקוה, 20:00, ספורט4)

* המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב נדחה למועד מאוחר יותר בשל העובדה שמכבי תל אביב תארח באותו יום את זוריה בקונפרנס ליג.

לוח משחקי המחזור השמיני בלאומית:

שישי, 17 בנובמבר: מכבי יפו קביליו - עירוני טבריה (נס ציונה, 15:00)
שישי, 17 בנובמבר: הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה (הברפלד, 15:00)
שישי, 17 בנובמבר: הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון (רמת גן, 15:00)
שישי, 17 בנובמבר: הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם (לויטה, 15:00)
שישי, 17 בנובמבר: בני יהודה - הפועל עכו (בלומפילד, 15:00)
שני, 20 בנובמבר: הפועל עפולה - מכבי הרצליה (עפולה, 19:00)
שני, 20 בנובמבר: הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם (גרין, 19:00)
שני, 20 בנובמבר: איחוד בני שפרעם - עירוני קרית שמונה (עכו, 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully