וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 150 אנשים באצטדיון: כך תחזור ליגת העל לפעילות

13.11.2023 / 17:05

מנהלת הליגות נערכת לחידוש הליגה הבכירה ב-25 בנובמבר ובדומה לימי הקורונה, גם הפעם יהיו נהלים קפדניים. מגרש אחד לא אושר, האצטדיון הלאומי לשעבר הושמש וקאמבק אפשרי בהחלט על הפרק

חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

במנהלת הליגות בכדורגל כבר נערכים לחזרת ליגת העל בעוד כשבוע וחצי, בשבת של ה-25 בנובמבר. כפי שהיו נהלים בתקופת הקורונה, גם בסיטואציה הנוכחית של המלחמה תהיה רשימת מורשים לכל משחק והיא תהיה מאוד מצומצמת. במגרשים יוכלו להיות עד 150 איש בסך הכל, מאחר שזו הכמות שיכולים להכיל המרחבים המוגנים.

אז מי יהיו ברשימת מורשי הכניסה למשחקים? השחקנים וצוותי האימון, הצוותים הטכניים של הקבוצות, צוות השיפוט וטכנאי ה-VAR, צוות השידור של ערוצי הטלוויזיה והרדיו, מעט מביאי כדורים, מעט סדרנים ומעט מאוד שוטרים. בסך הכל יוכלו להיות במגרש כאמור עד 150 אנשים. אנשי תקשורת שלא מהגופים שמשדרים את המשחקים לא יוכלו להיכנס וכמובן גם לא עובדי מזנונים או שירותים אחרים שניתנים בעת משחקים.

אצטדיון רמת גן. ראובן קסטרו
זמן רב שלא אירח משחק בליגת העל. אצטדיון רמת גן/ראובן קסטרו

האצטדיון שכרגע לא מאושר לליגת העל הוא האצטדיון באשדוד. באצטדיון הי"א מרחב מוגן ל-30 איש בלבד ואם לא יצורפו מיגוניות נוספות, הקבוצה תיאלץ לנדוד למגרשים אחרים כדי לארח, כאשר גם אצטדיון רמת גן הושמש למשחקי ליגת העל.

במנהלת מתעקשים שגם מ.ס. אשדוד תשחק בשבת הבאה את משחקה מול מכבי בני ריינה בחוץ, על אף שהקבוצה חזרה רק אתמול לקיים שגרת פעילות עם 12 שחקנים בלבד וזאת אחרי שאימוני הקבוצה הושבתו לכמעט שבועיים. תשעת הזרים והמתאזרחים של הקבוצה אינם בארץ ולקבוצה גם שלושה חיילים המרותקים לבסיסיהם.

יש לציין שבניגוד למשחקי ליגת העל, בליגה הלאומית יורשו להיכנס עד 100 אנשים לאצטדיון - משמע שגם במשחקים שיתקיימו באצטדיונים כמו בלומפילד, שמארחים בליגת העל ובלאומית, יהיו פחות אנשים במסגרת הליגה הלאומית. ההסבר לכך הוא הצורך של יותר אנשים בתפקידים הכרחיים שונים במשחקי ליגת העל והרצון לעמוד בדרישת פיקוד העורף לצמצם ככל שניתן את מספר האנשים באצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully