וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שרדה מותחן ונשארה מושלמת, הכוכב האדום פירקה את פנר ומדר

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 23:40

אלופת אירופה השיגה 73:76 בחוץ על ולנסיה, החבורה של ספרופולוס מחצה 56:87 את הטורקים ומדר הסתפק ב-3 נקודות. בולוניה חגגה בדרבי האיטלקי, לארקין עצר את מונאקו

תקציר ניצחונה של פנרבחצ'ה 86:95 על טופאש בורסה, ים מדר עם 7 נקודות/ספורט1

המחזור השמיני ביורוליג, מחזור אמצע השבוע, יצא לדרך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים שנערכו במקביל למשחקה של מכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס. מונאקו נעצרה עם הפסד ביתי לאנאדולו אפס, ריאל מדריד נשארה מושלמת לאחר ניצחון דרמטי בחוץ על ולנסיה בדרבי ספרדי ובולוניה חגגה על חשבון מילאנו בדרבי האיטלקי. הכוכב האדום בלגרד פירקה את פנרבחצ'ה וים מדר עם ניצחון ביתי ב-31 הפרש.

מונאקו - אנאדולו אפס 89:82

רצף חמשת הניצחונות של מונאקו נעצר על ידי שיין לארקין, שהציג את משחק היורוליג הכי טוב שלו מאז אפריל 2022, אז קלע 28 נקודות בניצחון על אלבה ברלין. המארחת הייתה עדיפה ברבע הראשון והובילה גם בשני, אבל אז לארקין העביר הילוך ומאותו רגע אנאדולו לא שמטה את היתרון והחזיקה מעמד גם בדקות סיום מותחות, בדרך למאזן 4:4. הגארד הצטיין עם 25 נקודות ו-4 אסיסטים, רודריג בובואה עזר לו עם 21 ו-5 אסיסטים ודריוס תומפסון תרם 16, כשמנגד 19 של ג'ורדן לויד לא הספיקו. מייק ג'יימס הסתפק ב-12 הפעם וקמבה ווקר שיחק פחות משש דקות וקלע סל אחד.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו, מצטיין הסופר קאפ הספרדי. Borja B. Hojas, GettyImages
הכריע בסיום עבור ריאל. פקונדו קמפאסו/GettyImages, Borja B. Hojas

ולנסיה - ריאל מדריד 76:73

כמו בשני מפגשי היורוליג בעונה שעברה, ולנסיה שוב מתחה את אלופת המפעל, אבל לא הייתה הראשונה לקלקל לה את המאזן המושלם (0:7 ביורוליג ו-0:18 בכל המסגרות). המארחת ניצחה בכל ארבעת משחקי הבית שלה עד כה וברנדון דייויס (22 נקודות) הוביל אותה ליתרון שמונה, אבל פקונדו קמפאסו וגבריאל דק סידרו ריצת 0:9 שהפכה את התוצאה בפתיחת הרבע השלישי. המשחק המשיך להיות צמוד עד לדקות האחרונות, כריס ג'ונס החזיר את היתרון לוולנסיה, מריו הזוניה ענה בשלשה והשניים החליפו שוב סלים, עד שקמפאסו התערב והכריע בדרך ל-15 נקודות במשחק כולו. בן ארצו דק הוביל את קלעי ריאל עם 17 והזוניה הוסיף 12. פרט לדייויס שבלט מעל כולם, ולנסיה קיבלה 12 משלושה שחקנים, ביניהם ג'ונס שהוסיף גם 4 אסיסטים.

וירטוס בולוניה - ארמאני מילאנו 79:86

גם הדרבי האיטלקי היה מותח ובסיומו ניצחה וירטוס כמעט כמו בשני המפגשים בעונה שעברה. אז הפער היה חמש בשניהם, והפעם היא הגדילה בסיום לשבע. מילאנו של אטורה מסינה הובילה בתחילת המשחק בזכות שבון שילדס (21 נקודות) וניקולה מירוטיץ' (16 ו-7 ריבאונדים), אבל שוב יצאה מאוכזבת עם רבע אחרון רע וירדה למאזן 6:2 - הפוך מזה של בולוניה שנמצאת בפתיחת עונה נהדרת ואותה הוביל גבריאל לונדברג עם 19 ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ים מדר שחקן פנרבחצ'ה מול מילאנו. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
פנר התפרקה. ים מדר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

הכוכב האדום בלגרד - פנרבחצ'ה 56:87

מינויו של יאניס ספרופולוס הפיח רוח חיים בכוכב האדום, שהפעם מחצה את אחת הקבוצות הבכירות במפעל. מאז ה-6:6 בפתיחה, פנרבחצ'ה לא הייתה קרובה אפילו לתת פייט למארחת, ירדה בפיגור 19 נקודות להפסקה ולקראת הסיום הפער רק הלך וגדל - עד 31 הפרש. מילוש תאודוסיץ' הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, ג'ואל בולומבוי תרם 24 ונמניה נדוביץ' 12, בעוד אצל פנר רק נייג'ל הייז סיפק דאבל-פיגרס עם 12. ים מדר הסתפק ב-3 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-25 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully