וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמח" בברצלונה: לבנדובסקי התעלם מלאמין, ריקי פוץ' עקץ את צ'אבי

חלוץ ברצלונה כעס על כך שהכישרון הצעיר לא מסר לו וסירב ללחוץ את ידו במצב של 1:1. שחקן הבית לשעבר עשה לייק לביקורת של עיתונאי נגד צ'אבי, שהודה: "זה משפיע על השחקנים"

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

ברצלונה יצאה אמש (ראשון) לפגרת הנבחרות עם עוד ניצחון דחוק - 1:2 ביתי על אלאבס. אלופת ספרד נקלעה לפיגור כבר בשנייה ה-18 של המשחק, סבלה לא מעט ולמזלה רוברט לבנדובסקי שבר בצורת של כחודש וחצי עם צמד והשלים עבורה מהפך שהותיר את הפער מג'ירונה המוליכה על ארבע נקודות ומריאל מדריד המדורגת שנייה על שתי נקודות. החלוץ הפולני העלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה ששווים עבור בארסה לא פחות מ-10 נקודות.

בארסה השיגה אומנם שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל היכולת היתה רעה מאוד ומסתבר שגם היחסים בין שחקני הקבוצה לא אידיאליים. כזכור, אחרי ההפסד בקלאסיקו אילקאיי גונדואן ביקר את חבריו על כך שהם מקבלים את ההפסד בשוויון נפש. אמש, במצב של 1:1 בדקה ה-72 לאמין ימאל ניסה להבקיע במהלך אישי והתעלם מלבנדובסקי, שהיה פנוי ברחבה. הכישרון הצעיר הבין את התסכול של הפולני הוותיק וניסה ללחוץ את ידו, אבל לבנדובסקי התעלם בהפגנתיות מהמחווה של לאמין וסירב ללחוץ את ידו.

רוברט לבנדובסקי מתעלם מכוכב ברצלונה לאמין ימאל. מתוך טוויטר,
התעלם בהפגנתיות מלאמין/מתוך טוויטר

התקרית הזו משקפת את מה שעובר העונה בעיקר על החלוץ בן ה-35, שאמור לשמש דוגמא לשחקנים הצעירים אך נראה עצבני על ומחוץ לדשא. מוקדם יותר העונה בספטמבר, לבנדובסקי שיבח את לאמין ואמר שהוא "יתפתח להיות שחקן מדהים". אלא שמאז גם הכישרון הצעיר חווה ירידה ביכולת ואיבד את מקומו בהרכב, אליו הוא חזר רק אתמול.

גם צ'אבי מאמן ברצלונה התייחס גם לביקורות בתקשורת: "ברור לי שהביקורות בעיתונות משפיעות. זה קרה לי כשחקן ואני רואה את זה עכשיו על השחקנים. האווירה השלילית מזיקה לנו. כל מה שנאמר משפיע על השחקנים".

עוד בוואלה!

לבנדובסקי שבר בצורת והוביל את ברצלונה למהפך ב-1:2 על אלאבס

לכתבה המלאה
ריקי פוץ'. מתוך טוויטר, צילום מסך
הביקורת של העיתונאי והלייק של ריקי פוץ'/צילום מסך, מתוך טוויטר

אגב, בזמן שצ'אבי סופג ביקורת קשה בתקשורת הקטלאנית בעקבות ההופעות של ברצלונה, מי שעקץ אותו אחרי הניצחון אמש היה לא אחר מאשר ריקי פוץ'. שחקנה של לוס אנג'לס גלאקסי, שגדל בברצלונה, עשה לייק לציוץ של העיתונאי ג'וספ קאפדווילה שטען ש"ברצלונה איבדה את הזהות שלה ומשחקת כמעט בלי שחקנים מהאקדמיה שלה". לאמין יאמל ופרמין לופס היו שני שחקני הבית היחידים של בארסה אמש בהרכב, בעוד ששחקן בית וסמל מוערך כמו סרג'י רוברטו בכלל לא נספר על ידי המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully