וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי שבר בצורת והוביל את ברצלונה למהפך ב-1:2 על אלאבס

האלופה ספגה מרגלי אומורודיון תוך 18 שניות וגילתה יכולת רעה, אבל לבנדובסקי (53 ו-78 בפנדל) שמר על מרחק 4 נקודות מהפסגה. 1:3 לאתלטיקו על ויאריאל, שער אדיר לראקיטיץ' ב-1:1 בדרבי של סביליה

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

הסטטוס-קוו בצמרת הליגה הספרדית נשמר הערב (ראשון) לאחר שברצלונה יצאה מפיגור וניצחה 1:2 בבית את אלאבס כדי להישאר מרחק ארבע נקודות מג'ירונה המוליכה המפתיעה ושתיים מריאל מדריד המדורגת שנייה בטבלה. אתלטיקו מדריד הפכה גם היא ל-1:3 בבית מול ויאריאל ואילו הדרבי של סביליה הסתיים ב-1:1.

ברצלונה - אלאבס 1:2

פגרת הנבחרות באה בזמן מצוין מבחינת ברצלונה, ששוב קרטעה והשיגה ניצחון בשיניים. כך היה במחזור הקודם עם שער בתוספת הזמן לרשת ריאל סוסיאדד, בתווך הפסידה אלופת ספרד במפתיע לשחטאר דונייצק בליגת האלופות וגם הפעם הסתבכה לאחר שספגה תוך 18 שניות, אבל ידעה להשאיר את שלוש הנקודות בבית. סמו אומורודיון הדהים את יושבי האצטדיון האולימפי עם שער קל אחרי איבוד כדור של אילקאי גונדואן, אבל לאחר מכן החמיץ שלושה מצבים טובים ואלאבס נענשה. רוברט לבנדובסקי, שלא מצא את הרשת במשך חודש וחצי, נגח נהדר את השוויון אחרי הרמה של ז'ול קונדה בדקה ה-53 והשלים צמד מהנקודה הלבנה לאחר שפראן טורס המחליף הוכשל ברחבה. שבעת השערים של הפולני שווים כבר 10 נקודות העונה לברצלונה - יותר מכל שחקן אחר בליגה. סך הכול היה זה מפגש 13 ברציפות שבו ברצלונה לא מפסידה לאלאבס (11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) והיא שמרה על פער ארבע נקודות מהפסגה.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
שערים ראשונים מאז 23 בספטמבר. רוברט לבנדובסקי/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

מהלך המשחק

דקה 1: גול! איזו פתיחה סנסציונית. גונדואן איבד כדור פשוט וראה את אלאבס יוצאת למתפרצת ואת אומורודיון קובע 0:1 מקרוב אחרי הכנה של חאבי לופס מצד שמאל.

* ברצלונה ספגה את שני השערים הכי מהירים העונה בלה ליגה: בריאן סראגוסה מגרנאדה הכניע אותה תוך 17 שניות וכעת זה קרה אחרי 18 שניות. זה השער הכי מהיר שספגה בארסה בבית במאה ה-21.

דקה 9: אומורודיון השתלט טוב ברחבה ובעט לשער, אך מצא הפעם רק את הרשת החיצונית.

דקה 13: עוד חטיפת כדור יצרה מצב מצוין לאומורודיון שהיה חייב לכבוש לבדו מול טר סטגן, אבל בעט החוצה.

דקה 17: לבנדובסקי מסר לגונדואן וקיבל בחזרה כדור קשתי ברחבה. הפולני שלח רגל ארוכה כדי להשתלט ויצר לעצמו מצב, אך השוער סיברה זינק לעברו ועצר מצוין עם הרגל.

דקה 22: פליקס איים מחוץ לרחבה, סיברה היה עירני והדף.

דקה 30: כמה הזדמנויות עוד אומורודיון צריך? החלוץ חטף כדור לקונדה ושוב נשאר מול טר סטגן, אבל בעט מעל המשקוף.

דקה 53: גול! קונדה הרים מצד ימין ולבנדובסקי הקדים את השומר שלו ונגח מצוין אל הרשת של סיברה כדי להשוות ל-1:1 עבור ברצלונה.

דקה 73: ימאל הצעיר פרץ יפה ובעט כדור שטוח לפינה הימנית, סיברה מנע מהפך והדף לקרן.

דקה 78: גול! טורס המחליף נשלח לרחבה, הבלם אבקאר בעט ברגלו והשופט הצביע ללא היסוס לעבר הנקודה הלבנה. לבנדובסקי ניגש וירה לרשת העליונה, 1:2 לברצלונה.

דקה 96: אלאבס רצתה פנדל בעקבות נגיעת יד של רומאו ברחבה בזמן כדור חופשי, אבל השופט סימן על נבדל ולאחר מכן שרק לסיום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סמו אומורודיון שחקן אלאבס חוגג שער מול ברצלונה. רויטרס
שער מהיר ולא מעט החמצות. סמו אומורודיון/רויטרס
אייטנה בונמטי שחקנית ברצלונה מציגה את כדור הזהב בו זכתה. רויטרס
הציגה את כדור הזהב לקהל בברצלונה. אייטנה בונמטי/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:3

הקולצ'ונרוס התאוששו מההפסד המפתיע ללאס פלמאס ונותרו הצלע הרביעית במאבקי הצמרת, כשניצחון במשחק החסר גם יקפיץ אותם מעל ברצלונה. ויאריאל נפרדה ממאמנה פאצ'טה אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה והציבה על הקווים כמאמן זמני את המנהל הספורטיבי טנה, שראה את ג'רארד מורנו מעניק לו יתרון בדקה ה-20 בריבאונד אחרי הדיפה לא מספיק טובה של יאן אובלק. אלא שאקסל ויטסל השווה לפני ההפסקה אחרי בישול של אנטואן גריזמן, שהשלים את המהפך מקרוב בדקה ה-80 אחרי הכנה של המחליף מרקוס יורנטה. סמואל לינו, עוד מחליף, קבע את תוצאת המשחק במתפרצת בחלוף חמש דקות.

סביליה - בטיס 1:1

תיקו חמישי ברציפות בליגה למארחת ומשחק 12 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות לאורחת. אחרי 72 דקות מאופסות ושער אחד שנפסל להקטור ביירין, בטיס הצליחה להשיג את היתרון מרגלי איוסה פרס בדקה ה-72, אבל בחלוף שבע דקות הגיב איבן ראקיטיץ' עם טיל אדיר אל החיבורים מ-22 מטרים וקבע חלוקת נקודות.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
הוביל את המהפך. אנטואן גריזמן/רויטרס

המחזור יגיע לסיומו רק ב-29 בנובמבר, כשמאיורקה תארח את קאדיס במשחק שנדחה לבקשת המארחת בעקבות יציאתו של החלוץ ודאט מוריצ'י למשחק הדחוי של קוסובו מול נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully