וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אנחנו בתקופה רעה, הביקורות משפיעות על השחקנים"

מאמן ברצלונה לאחר ה-1:2 הקשה על אלאבס: "זו נקודת שפל, לא מתקבל על הדעת לספוג אחרי 18 שניות. האווירה השלילית מזיקה לנו". פדרי: "הייתי מחוץ לקצב"

תיקתקנו, 12.11/ספורט1

ברצלונה יצאה הערב (ראשון) לפגרת הנבחרות עם עוד ניצחון דחוק - 1:2 ביתי על אלאבס. אלופת ספרד נקלעה לפיגור כבר בשנייה ה-18 של המשחק, סבלה לא מעט ולמזלה רוברט לבנדובסקי שבר בצורת של כחודש וחצי עם צמד והשלים עבורה מהפך שהותיר את הפער מג'ירונה המוליכה על ארבע נקודות ומריאל מדריד המדורגת שנייה על שתי נקודות. החלוץ הפולני העלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה ששווים עבור בארסה לא פחות מ-10 נקודות.

צ'אבי אמר בסיום: "לא היינו רעים, אבל סבלנו מאיבודי הכדור שלנו ומהמתפרצות שלהם, בעיקר עם סמו. אנחנו לא בתקופה הכי טובה שלנו. זו נקודת שפל, הרגע הכי קשה שלנו העונה, אבל הראינו אופי וניצחנו. ספגנו מאיבוד של גונדואן, שהוא שחקן שבדרך כלל לא מאבד, ולאחר מכן כמעט חטפנו את השני. בלתי מתקבל על הדעת לספוג תוך 18 שניות. המשחק הפך למגעיל, אבל ידענו לחזור. אראוחו הוא שחקן ההגנה הכי טוב שלנו ולבנדובסקי תמיד שם. אני בטוח שאנחנו נשתפר, הקבוצה הזו הראתה שהיא יודעת לשחק טוב מאוד. הפגרה תעזור לנו לההתאושש".

מאמן ברצלונה התייחס גם לביקורות בתקשורת: "ברור לי שהביקורות בעיתונות משפיעות. זה קרה לי כשחקן ואני רואה את זה עכשיו על השחקנים. האווירה השלילית מזיקה לנו. כל מה שנאמר משפיע על השחקנים".

פדרי שחקן ברצלונה מול אנטוניו בלאנקו שחקן אלאבס. רויטרס
לא הרגיש בנוח. פדרי/רויטרס

פדרי, שפתח בהרכב לראשונה מאז חזרתו מפציעה, הודה: "לא הרגשתי נוח במחצית הראשונה. איבדתי הרבה כדורים והייתי מחוץ לקצב. זה נורמלי אחרי תקופה כזו. אני חושב שהייתי טוב יותר במחצית השנייה, אבל סיימתי את המשחק עייף מאוד".

הבלם איניגו מרטינס, שכדור העומק שלו לפראן טורס הוביל לפנדל המכריע, אמר: "סבלנו מאוד במשחק הזה, אלאבס עשתה לנו חיים קשים מהרגע הראשון. שוב ספגנו מטעות מוקדמת, כמו נגד גרנאדה. גם נגד ריאל סוסיאדד זה קרה, אבל אז הכדור לא נכנס. ידענו שסמו חזק מאוד ויכול לגרום לנו נזק כשיש לו שטחים פנויים. למזלנו הוא לא כבש שוב. חשוב ששמרנו על הרוח הקבוצתית והמשכנו להיאבק עד הסוף. אסור לנו לחשוב על מה שאומרים בחוץ, אנחנו צריכים להישאר מאוחדים כל הזמן. הקבוצה עברה כבר רגעים קשים. יש לנו מטרה, בסוף העונה לא זוכרים איך שיחקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully