וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן הביסה את אוניון ברלין 0:4 וחזרה למקום הראשון

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 0:24

גרימאלדו, קוסונו, טה וטלה כבשו והקבוצה של צ'אבי אלונסו עם 31 נקודות מ-33 אפשריות. אוניון עם הפסד ליגה תשיעי רצוף. ר.ב. לייפציג במקום הרביעי אחרי 1:3 על פרייבורג

תקציר ניצחונה של ר.ב. לייפציג 1:3 על פרייבורג/ספורט1

המחזור ה-11 בבונדסליגה הגרמנית הסתיים הערב (ראשון) עם שלושת המשחקים הנותרים. במוקדם שבהם, באייר לברקוזן הביסה את אוניון ברלין האומללה 0:4 וחזרה בסערה למקום הראשון. ר.ב. לייפציג התקדמה למקום הרביעי עם 1:3 ביתי על פרייבורג ואילו ורדר ברמן סיימה ב-2:2 מול איינטרכט פרנקפורט.

שחקן באייר לברקוזן, אלכס גרימאלדו. Lars Baron, GettyImages
8 שערים ו-5 בישולים בכל המסגרות. גרימאלדו כובש את הראשון/GettyImages, Lars Baron

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 0:4

בלברקוזן נתנו לבאיירן מינכן ליהנות 24 שעות בפסגה, אבל מיהרו להוריד את האלופה בחזרה למקום השני. אלכס גרימאלדו המשיך בכושר הכיבוש הפנטסטי שלו כשקבע 0:1 בדקה ה-23 - שער הבונדסליגה ה-6 שלו העונה וה-8 בסך הכול. למגן השמאלי יש גם 5 בישולים בכל המסגרות ואלו מספרים מרשימים לכל הדעות עבור שחקן בעמדה שלו.

בהמשך הצטרפו לרשימת הכובשים גם הבלמים אודילון קוסונו (57) ויונתן טה (73), וניית'ן טלה חתם בדקה ה-83. ולברקוזן עם 31 נקודות מ-33 אפשריות - 10 ניצחונות ותיקו אחד. אוניון ברלין לא הצליחה למנף את התיקו בנאפולי באמצע השבוע ורשמה הפסד תשיעי ברציפות בליגה. זה גם היה המשחק הרביעי שלה ברציפות בלי לכבוש.

עוד בוואלה!

אפילו לבנדובסקי מתגמד לעומתו: פתיחת העונה המפלצתית של קיין בבאיירן

לכתבה המלאה
צ'אבי סימונס שחקן ר.ב. לייפציג חוגג שער. Maja Hitij, GettyImages
כבש וגם בישל. צ'אבי סימונס/GettyImages, Maja Hitij

ר.ב. לייפציג - פרייבורג 1:3

אחרי הניצחון על הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, הקבוצה של מרקו רוזה חזרה לנצח גם בבונדסליגה ועלתה אל המקום הרביעי. צ'אבי סימונס ההולנדי סובב נהדר אל הרשת כבר בדקה השישית, אבל פרייבורג שלא ניצחה מעולם בלייפציג ידעה להגיב עם מבצע אישי של מרלין רול שחגג שער בכורה בבונדסליגה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. כריסטוף באומגרטנר נכנס כמחליף, סחט פנדל שממנו לואיס אופנדה כבש את התשיעי שלו העונה בליגה (78) ואחרי שתי דקות כבש בעצמו במתפרצת לאחר בישול שביעי של סימונס הנפלא (מלך האסיסטים של הליגה).

ורדר ברמן - איינטרכט פרנקפורט 2:2
לברמן: מרווין דוקש (45+2, פנדל), רפאל בורה (50). לפרנקפורט: אליאס סחירי (65), הרוויה סמולצ'יץ' (74)

כמו כל הליגות האחרות באירופה, הליגה הגרמנית יוצאת לפגרת נבחרות. היא תשוב בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully