וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר צריך לתלות תמונה של מיאטוביץ' בחדר, המחליפים הצילו אותו"

בסרביה סיכמו עוד ניצחון דחוק של הכוכב האדום, שהפכה ל-1:2 בפנצ'בו מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. בכר: "הכי חשוב שניצחנו, ננתח את הדברים בפגרת הנבחרות"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על ז'לזניצ'אר פנצ'בו/ספורט1

ברק בכר יצא הערב (שבת) לפגרת הנבחרות עם ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים - 1:2 בפנצ'בו על ז'לזניצ'אר. הכוכב האדום בלגרד שוב התקשתה מאוד ונקלעה לפיגור, אבל בסופו של דבר ביצעה מהפך ראשון העונה והשיגה את שלוש הנקודות. האלופה תקווה למעידה של המוליכה פרטיזן בלגרד מחר מול צ'וקאריצ'קי, אחרת הפער בפסגה יחזור לעמוד על שש נקודות.

"הכוכב של בכר שוב קרטעה ואיכשהו ניצחה", נכתב ב"מונדו" לאחר המשחק. "איבניץ' ומיאטוביץ' הצילו את הישראלי בפנצ'בו". ב"נובוסטי" נטען: "הכוכב האדום הייתה קרובה לחוות שפל ספורטיבי חדש מול הקבוצה השנייה הכי גרועה בליגה, אבל המחליפים הצילו אותה". ב"רפובליקה" נכתב: "בכר צריך לתלות תמונה של מיאטוביץ' בחדר. החלוץ הצעיר שוב הציל את הכוכב האדום".

בסיום אמר בכר: "לא ציפינו שיהיה קל כי אין דבר כזה משחקים כאלה. המגרש לא היה נוח וספגנו שער מוקדם, אבל שיחקנו טוב במחצית השנייה, יצרנו הרבה מצבים וניצחנו - זה הדבר הכי חשוב. אנחנו יוצאים קצת יותר שמחים לפגרת הנבחרות ומקווים לשוב ממוקדים. ננתח את הדברים ונראה מה לא עבד ולמה שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה".

יובאן מיאטוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
כוכב המהפך. יובאן מיאטוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המשחק הבא של הכוכב האדום יהיה בעוד שבועיים מול וויבודינה בנובי סאד. שלושה ימים לאחר מכן תצא הקבוצה לשוויץ כדי לפגוש את יאנג בויז ברן בקרב על המקום השלישי בבית ז' של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully