וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך ראשון העונה: 1:2 לברק בכר והכוכב האדום על ז'לזניצ'אר

צפו בתקציר: ללא גלזר שנמצא עם הנבחרת, אלופת סרביה נקלעה לפיגור מפתיע בפנצ'בו, אבל החילופים של בכר עבדו ואיבניץ' ומיאטוביץ' הפכו

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:2 על ז'לזניצ'אר פנצ'בו/ספורט1

לאחר הגיבוי שקיבל מהנהלת הכוכב האדום בלגרד בעקבות הפסד נוסף בליגת האלופות (2:1 ביתי לר.ב. לייפציג), ברק בכר מתמקד בליגה הסרבית וגם הערב (שבת) עבד קשה כדי להשיג ניצחון מול יריבה נחותה בהרבה - 1:2 בחוץ על ז'לזניצ'אר פנצ'בו. כעת האלופה שוב נמצאת מרחק שלוש נקודות מיריבתה המושבעת פרטיזן, שתארח מחר עם ביברס נאתכו את צ'וקאריצ'קי בחיפוש אחר ניצחון 13 ברציפות.

בכר חסר כמובן את עומרי גלזר שנמצא עם נבחרת ישראל בקוסובו, והוא הציב במקומו בין הקורות את זוראן פופוביץ' הוותיק. שוער המשנה לא יכול היה לעשות דבר בדקה ה-15 מול נגיחה של לזאר רומאניץ' החופשי, שגדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום והיה חתום על השער הסנסציוני של העולה הקטנה, בעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה.

המאמן הישראלי, שערך רוטציה נרחבת בהרכב, הגיב עם חילוף כפול בהפסקה וראה את יובאן מיאטוביץ' בן ה-18 מביא למפנה במשחק. מירקו איבניץ' נכנס גם הוא בדקה ה-54 ואחרי שבע דקות השווה הודות להכנה של גלור קאנגה, שבישל בכדור חופשי בדקה ה-76 גם למיאטוביץ' שהשלים את המהפך הראשון העונה של הכוכב האדום.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
החילופים עשו את ההבדל. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מהלך המשחק

דקה 16: גול! ג'ורג'ביץ' הרים מצד ימין ורומאניץ' מצא עצמו חופשי ונגח לרשת של פופוביץ'. 0:1 מפתיע לזכות ז'לזניצ'אר פנצ'בו.

דקה 27: קאנגה הרים כדור חופשי וקטאי נגח מחמישה מטרים, אבל החטיא את המסגרת.

דקה 38: כמעט השני של המארחת מרגלי גרגיץ', שהשתחר נהדר מהשמירה בצד שמאל וסובב אל הפינה הרחוקה. למזלו של פופוביץ', הכדור שרק ליד הקורה.

דקה 47: בכר ביצע חילוף כפול כשהכניס את ניקוליץ' ומיאטוביץ' בן ה-18, שמיד יצר לעצמו מצב ומקצה הרחבה סובב כדור שהחליק על המשקוף ויצא החוצה.

דקה 60: לוצ'יץ' נכנס לרחבה מצד שמאל וסובב אל הפינה הרחוקה, אבל החטיא במעט את המסגרת. השוויון מתקרב.

דקה 61: גול! השער היה באוויר והגיע מרגלי איבניץ', שקיבל כדור מקאנגה והשווה ממרכז הרחבה, שבע דקות לאחר שנכנס. הכוכב האדום איזנה ל-1:1.

דקה 62: ז'לזניצ'אר כמעט עקצה פעם נוספת, אבל פופוביץ' יצא טוב וחסם את גרגיץ'.

דקה 65: בוקארי הרים ומיאטוביץ' נגח טוב אל הפינה הימנית של השוער, אבל ז'יבקוביץ' שלח יד ארוכה ומנע מהפך.

דקה 72: בוקארי נבלם ברחבה, אבל איבניץ' הגיע מאחור ומעמדה טובה בעט החוצה.

דקה 76: גול! המהפך הושלם עם כדור חופשי של קאנגה ושער מהאוויר של מיאטוביץ' בן ה-18, שבעט בשמאל בין רגליו של השוער וחגג את הרביעי שלו העונה. 1:2 לכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully