וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום מגבה, אבל הפרשנים סבורים: "מאמן אחר יוציא יותר"

בכירים במועדון ממשיכים לגבות את המאמן, אבל לתקשורת הסרבית כבר אזלה הסבלנות: "תמו ימי החסד. הוא קיבל כל מה שרצה - ונכשל"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

בכירים בכוכב האדום ממשיכים לגבות את ברק בכר ולטעון שבשלב זה האפשרות לפטרו לא עומדת על הפרק (אתמול אף ציין זאת מנהל מערך הסקאוטינג מרקו מרין), אבל במקביל הלחץ בתקשורת הסרבית גובר, והקריאות להיפרד מהמאמן הישראלי נמשכות.

בטור פרשנות באתר "Danas" הסבירו שהכוכב האדום "הגיעה לפשיטת רגל מקצועית וציבורית", וההוכחה לכך היא העובדה שעל פי כל ההערכות, אצטדיון המרקאנה לא יתמלא במשחק נגד יאנג בויז בליגת האלופות, שיהיה לפרוטוקול בלבד.

"האוהדים מיואשים, ובצדק. גם הם מבינים שמאמן אחר בנסיבות דומות ועם סגל דומה, היה מוציא יותר מהקבוצה הזאת", כתבו. "בכר קיבל כל מה שרק רצה. הוא קיבל כרטיס חופשי לרכוש שחקנים, קיבל אישור להעיף את אגדת המועדון מילאן בוריאן, ואפילו קיבל רכש יקר בדקה ה-90 של חלון ההעברות. ובכל זאת, הוא נכשל. ולאדן מילוייביץ' (המאמן הקודם) הצליח יותר עם סגל הרבה פחות טוב, והרבה פחות יקר. כנראה שבעונה הבאה בכר יצליח יותר, אם יישאר, כי הוא ושחקניו כבר יתאקלמו למנטליות הבלקנית, לבלגרד, לכדורגל הסרבי ולרמת הציפיות. אבל אף אחד לא חשב להעניק לו את ימי החסד הללו כשהוא מונה לתפקיד".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
בצרות. בכר/רויטרס

כזכור, ההפסד 2:1 לר.ב. לייפציג שלשום, סתם את הגולל על האפשרות שהכוכב האדום תעלה שלב בליגת האלופות - האתגר שלשמו בכר הגיע. "כל הכסף הזה לא נשפך כדי שאוהדי הכוכב האדום יצפו ב'קרב' על המקום האחרון בבית. ההנהלה הלכה הכי רחוק שהייתה יכולה הקיץ כדי לעשות צעד קדימה באירופה. אבל גם בכר מבין כעת, שבכדורגל צריך גם נשמה, ולא רק כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully