וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בישראל: אדריאן בנקס חתם בבני הרצליה

11.11.2023 / 18:28

הגארד בן ה-37, שמחזיק באזרחות ישראלית, ינחת בארץ לקדנציה שלישית. זופי אבדיה: "צריכים להיערך לאפשרות שכריס באב לא יחזור בזמן הקרוב"

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

בני הרצליה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של אדריאן בנקס (בן 37, 191 ס"מ) עד לסיום העונה. בנקס מחזיק באזרחות ישראלית ומכיר היטב את הליגה לאחר ששיחק שנתיים בברק נתניה ושנתיים בהפועל תל אביב. הגארד צפוי לנחות בארץ בתחילת השבוע הבא ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

בנקס הגיע לישראל לראשונה ב-2010 ושיחק שנתיים בנתניה, כשבעונת 2011/12 קלע 21.5 נקודות בממוצע למשחק והיה מהזרים הבולטים בליגה. בעונות 2016/17 ו-2017/18 שיחק בהפועל תל אביב, ואז גם קיבל את האזרחות הישראלית. בעונתו השנייה במדים האדומים הגיע עם הקבוצה לפיינל פור עם 10.5 נקודות למשחק בליגה הסדירה ו-17.3 נקודות בפלייאוף, כשהוא נבחר לשחקן השישי של העונה.

הגארד הוותיק חוזר לישראל לאחר שבחמש השנים האחרונות שיחק בליגה האיטלקית, בה היה אחד הסקוררים המובילים בליגה. ב-2020 נבחר לחמישיית העונה אחרי שהוביל את הליגה בנקודות למשחק. בעונה שעברה שיחק בנקס בבנטון טרוויזו, הציג יכולת גבוהה וקלע 16.8 נקודות בממוצע (חמישי בליגה) ב-30 דקות משחק.

אדריאן בנקס, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
"מביא מנהיגות על ומחוץ למגרש". אדריאן בנקס/אתר רשמי, בני הרצליה

המאמן דן שמיר התייחס להחתמה ואמר: "החזרה של הליגה מאתגרת מאוד ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום כדי להעמיד את הקבוצה הכי טובה שנוכל. אני מאוד שמח שהצלחנו להחתים בתקופה כזאת שחקן ברמתו של אדריאן בנקס. אדריאן שחקן מנוסה, סקרר מוכח שמכיר את הליגה והסיטואציה ומביא מנהיגות על ומחוץ למגרש".

המנהל המקצועי זופי אבדיה הוסיף: "הצירוף של אדריאן בנקס לקבוצה הוא משהו שמאוד רצינו מרגע שהבנו שיכולה להיות בעיה לכריס באב לחזור בזמן הקרוב. כריס הוא לא עוד שחקן בקבוצה, הוא חלק מאיתנו וימשיך להיות חלק מאיתנו בעתיד. אבל אנחנו צריכים להיערך לאפשרות שכריס לא יחזור בזמן הקרוב לישראל, ואדריאן הוא האופציה הטובה ביותר שיכולנו לבקש בסיטואציה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully