וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל גברה על ברנלי 1:3 ונצמדה לפסגה, ניצחון דחוק למנצ'סטר יונייטד

טרוסאר (45+1), סאליבה (57) וזינצ'נקו (74) כבשו עבור התותחנים, בראונהיל רק השווה זמנית (54). יונייטד ניצחה את לוטון 0:1, בורנמות' הפתיעה עם 0:2 על ניוקאסל

תקציר ניצחונה של ארסנל 1:3 על ברנלי/ספורט1

המחזור ה-12 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) בצהריים עם מהפך דרמטי של וולבס, שניצחה 1:2 את טוטנהאם בזכות צמד בתוך תוספת הזמן והנחילה לתרנגולים הפסד שני ברציפות. היריבה העירונית, ארסנל, ניצלה זאת כדי לחלוף על פני טוטנהאם עם ניצחון 1:3 על ברנלי. מנצ'סטר יונייטד התקשתה, אבל אספה שלוש נקודות עם ניצחון על לוטון. ניוקאסל נותרה שביעית אחרי הפסד 2:0 לבורנמות' שעלתה מעל הקו האדום.

וויליאם סאליבה שחקן ארסנל חוגג שער. Justin Setterfield, GettyImages
ארסנל חזרה למסלול גם בליגה/GettyImages, Justin Setterfield

ארסנל - ברנלי 1:3

ארסנל שמה מאחור את ההפסד לניוקאסל בשבוע שעבר, ונצמדה למנצ'סטר סיטי שבפסגה - אם כי לאלופה משחק חסר. ארסנל שלטה ולחצה, בוקאיו סאקה בעט למשקוף וג'יימס טראפורד האורח עצר כמה בעיטות מסוכנות, אבל הסכר נפתח בדקה ה-45+1: זינצ'נקו הגביה, סאקה נגח לרוחב ולאנדרו טרוסאר נגח ממטר פנימה. הבלגי נפגע מטראפורד במהלך הכיבוש ואפילו לא היה יכול לחגוג. ג'וש בראונהיל הפתיע כשאיזן ל-1:1 עם בעיטה שפגעה ברגל של גבריאל (54), אבל וויליאם סאליבה מיהר להחזיר את היתרון לארסנל (57) עם נגיחה אחרי קרן. אולכסנדר זינצ'נקו קבע 1:3 בדקה ה-74, עם בעיטה יפה מהאוויר. פאביו ויירה הורחק בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על לוטון טאון

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על לוטון/ספורט1
ויקטור לינדלוף שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
הרעיד את הרשת. לינדלוף/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - לוטון טאון 0:1

משחק הליגה הראשון מאז אפריל 1992 בין מנצ'סטר יונייטד ללוטון, הסתיים בניצחון של השדים האדומים, ששמחו לשפר את מצב הרוח אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 בקופנהגן בליגת האלופות. זה אגב, ניצחון הבית ה-19 רצוף שלהם על לוטון - רצף שהתחיל ב-1899. יונייטד הייתה עדיפה וניסתה ליזום משריקת הפתיחה, אבל לוטון הצליחה לעמוד בפרץ במשך קרוב לשעה. בדקה ה-59 כדור תועה הגיע לרגליו של ויקטור לינדלוף והשבדי הפציץ ממרכז הרחבה לרשת הגובהה. יונייטד עם ניצחון שני ברציפות ואחרי פגרת הנבחרות היא תנסה להגיע לשלושה בפעם הראשונה, כשהיא תתארח אצל אברטון.

דומיניק סולאנקה בורנמות'. GettyImages
צמד שהעלה את המאזן שלו העונה לשישה כיבושים. סולאנקה/GettyImages

בורנמות' - ניוקאסל 0:2

ההפסדים העוקבים לבורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, הרחיקו את המגפייז מתמונת העלייה, אך הקרב הצמוד בבית המוות רק החל עם שני מחזורי סיום מרתקים שצפויים לקבוצה של אדי האו. בפרמיירליג המצב דווקא נהדר עבור ניוקאסל שהגיעה לאצטדיון של בורנמות' עם הרבה ביטחון אחרי 7 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, כשבמחזור האחרון הנחילה הפסד בכורה לארסנל העונה, אבל הערב הסיפור היה שונה. עם רשימת פצועים ארוכה במיוחד, אליה הצטרף גם קאלום ווילסון, הקבוצה של האו לא הסתדרה מול המארחת שרשמה ניצחון שני העונה וטיפסה מעל הקו האדום. דומיניק סולאנקה כבש צמד שערים (60 ו-73) שהעניקו שלוש נקודות קריטיות לקבוצה של אנדוני איראולה. המגפייז נותרו במקום השביעי והמאכזב בטבלה ויוכלו בהמשך המחזור גם לאבד אותו לברייטון.


קריסטל פאלאס - אברטון 3:2
לפאלאס: אברצ'י אזה (5), אודסון אדואר (73). לאברטון: ויטלי מיקולנקו (1), עבדולאי דוקורה (49), אידריסה גיי (86)

תקציר הניצחון של בורנמות' על ניוקאסל

תקציר, פרמיירליג: בורנמות' - ניוקאסל 0:2/ספורט1

משחקי יום ראשון בפרמיירליג

אסטון וילה - פולהאם
ברייטון - שפילד יונייטד
ליברפול - ברנטפורד
ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט
צ'לסי - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully