וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובמקום השני: ליברפול ניצחה 0:3 את ברנטפורד ונצמדה למנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 18:49

צמד של סלאח (39 ו-62) ושער של ז'וטה (74) העלו את האדומים מעל ארסנל בטבלה. אסטון וילה נצמדה לטופ 4 עם 1:3 על פולהאם, מהפך לווסטהאם ב-2:3 על נוטינגהאם פורסט. ברייטון עם משחק 6 ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 עם שפילד יונייטד

תקציר: ליברפול - ברנטפורד 0:3/ספורט1

המחזור ה-12 בפרמיירליג יגיע הערב (ראשון) לסיומו עם המשחק המרכזי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי. עוד קודם לכן, ליברפול ניצחה את ברנטפורד ועלתה למקום השני. גם אסטון וילה ו-ווסטהאם רשמו ניצחונות, ברייטון נתקעה עם משחק שישי ברצף ללא ניצחון בתיקו עם שפילד יונייטד.

מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
ממשיך לכבוש, חזרו לנצח. סלאח/GettyImages

ליברפול - ברנטפורד 0:3

התוצאות בשבוע שעבר בתיקו עם לוטון והפסד הבכורה בליגה האירופית היו רק מעידות, ככל הנראה, אחרי שליברפול התאוששה עם ניצחון חשוב על ברנטפורד. יורגן קלופ נאלץ להסתדר ללא רשימת פצועים ומושעים ארוכה במיוחד הכוללת את אלכסיס מקאליסטר, איברהימה קונאטה, ג'ו גומז, קרטיס ג'ונס וריאן חראפנברך, אבל מוחמד סלאח המשיך בכושר הנפלא שלו עם צמד (39 ו-62) ודיוגו ז'וטה (74) הוסיף שער נהדר כששני השערים האחרונים הגיעו מבישולים של קוסטאס צימיקאס היווני שהחליף ויחליף את אנדי רוברטסון בתקופה הקרובה. השער האחרון העלה את המייטי רדס למקום השני על חשבון ארסנל בעקבות הפרש שערים טוב יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ון מקגין חוגג עם שחקני אסטון וילה. GettyImages
חלק מחבורת הצמרת. אסטון וילה/GettyImages

אסטון וילה - פולהאם 1:3

הקבוצה של אונאי אמרי המשיכה בכושר הביתי המפלצתי שלה עם ניצחון ביתי 12 בפעם ה-12 ברציפות. ההפסד לנוטינגהאם פורסט במחזור הקודם היה רק מקל בגלגל עבור וילה ששוב הרשימה. זה התחיל בדקה ה-27 כשאנתוני רובינסון כבש שער עצמי, ג'ון מקגין (42) הכפיל את היתרון 3 דקות לפני המחצית ואולי ווטקינס הוסיף את השלישי בדקה ה-64. ראול חימנס צימק עבור האורחת בדקה ה-70, אבל זה לא הספיק לקוטג'רס שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

צפו בתקציר הניצחון של ווטסהאם על נוטינגהאם פורסט

תקציר: ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3/ספורט1
ג'רוד בואן ווסטהאם. GettyImages
שער שביעי העונה ומהפך גדול. בואן/GettyImages

ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3

משחק מטורף באצטדיון האולימפי בלונדון שכלל שני מהפכים ושערים בנגיחות שהעלו את הפטישים למקום התשיעי בטבלה. לוקאס פאקטה העלה את ווסטהאם ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, אך רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה (44) טימותי אוואני השווה עבור פורסט. אנתוני אלנגה (63) הפך את התוצאה, אבל ג'רוד בואן קבע 2:2 כעבור שתי דקות (65) בנגיחה עוצמתית. האחרון לכבוש עם הראש היה תומאס סוצ'ק שנהנה מעוד הגבהה נהדרת של ג'יימס וורד פראוס (88) בשער שהעניק את שלוש הנקודות לווסטהאם.

שחקני שפילד יונייטד חוגגים. GettyImages
נקודה כמו ניצחון. שחקני שפילד יונייטד חוגגים תיקו/GettyImages

ברייטון - שפילד יונייטד 1:1

השחפים סופרים כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג אחרי תיקו מאכזב עם העולה החדשה. סימון אדינגרה העלה את הקבוצה של רוברטו דה זרבי ליתרון בדקה השישית, אבל מוחמד דאוד השאיר את המארחת ב-10 שחקנים בדקה ה-69 אחרי תיקול חריף. אדם וובסטר כבש לשערו הוא כעבור 4 דקות (74) והשווה עבור שפילד שרשמה משחק שני ברציפות ללא הפסד עם נקודה חמישית העונה ועלייה מעל ברנלי למקום ה-19 בטבלה. ברייטון במשבר קשה תקועה במקום השמיני.

לאחר המשחקים תצא הפרמיירליג לפגרת הנבחרות ותשוב ב-25 בנובמבר, עם הקרב הגדול בין מנצ'סטר סיטי וליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully