וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה בקוסובו: "יש תחושה של שליחות"

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 19:05

אחרי ששמעו אזעקות ונאלצו לתפוס מחסה בדרך לנתב"ג, שחקני הנבחרת נחתו בפרישתינה לקראת המשחק בראשון. ספורי ויחזקאל יגיעו לאימון המסכם אחרי משחק קבוצתם אנטליאספור בטורקיה. שחקן: "מקווים להביא קצת שמחה לאנשים במדינה"

תקציר: שוויץ - בלארוס 3:3/ספורט1

קצת אחרי השעה 18:00 נחתה נבחרת ישראל בקוסובו ובשעה הקרובה תעשה את הדרך לבית המלון בו תשהה עד המשחק מול נבחרת קוסובו ביום ראשון בערב. שחקני הנבחרת שהתאמנו בארץ מאז יום שלישי, המריאו בצהריים מנתב"ג לטיסה בת קרוב ל-3 שעות אחרי שחוו בדרכם לשדה אזעקה, שאילצה אותם לרדת מהאוטובוס ולתפוס מחסה בשולי הכביש.

בקוסובו יחברו אל הנבחרת שחקני מכבי תל אביב שהגיעו ישירות מפולין במהלך היום ומחר יגיעו שחקני אנטליאספור שגיב יחזקאל ורמזי ספורי שמשחקים הערב עם קבוצתם ומחר יהיו באימון המסכם באיצטדיון שבו ייערך המשחק בו בולטת העובדה שמשטח הדשא לא מספיק איכותי. אבטחה מרובה מלווה את הנבחרת מהארץ והלוחמים הצמודים אל השחקנים ילוו אותם גם בהמשך להונגריה ולאנדורה. גם כוחות משטרה וצבא מקומיים ישמרו על הנבחרת בקוסובו והם מתואמים עם הכוחות שהגיעו מהארץ. "יש תחושה של שליחות. משהו אחר באוויר", אמר הערב אחד השחקנים עם הנחיתה בפרישטינה. "זה לא עוד משחק ולא עוד מסע משחקים. כולם מתרגשים ומקווים להביא קצת שמחה לאנשים במדינה".

שחקני נבחרת ישראל, עופרי ארד, דן גלזר, עם ילדים שפונו מעוטף עזה. שלומי גבאי
נחתו בשלום אחרי שתפסה אותם האזעקה בישראל. ארד וגלזר/שלומי גבאי

סגל נבחרת שוויץ למשחקים נגד ישראל, קוסובו ורומניה

אגב, קוסובו רק היום פרסמה את הסגל שלה למשחקים הבאים. מי שבולטים בהיעדרם הם בלם נאפולי אמיר רמאני ושחקן הכנף של ליל אדון ז'גרובה, שככל הנראה נשארו לשחק עם קבוצותיהם בסוף השבוע. בין הכוכבים שזומנו נמצאים מילוט ראשיצ'ה מבשיקטאש ו-ודאט מוריצ'י, חלוץ מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully