וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסובו פרסמה את הסגל לישראל, שני שחקנים משמעותיים לא זומנו

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 15:45

רמאני מנאפולי וז'גרובה מליל לא יפגשו את החבורה של אלון חזן ביום ראשון במוקדמות היורו. מאמן נבחרת שוויץ לקראת המפגש בשבוע הבא: "הסגנון של ישראל מאוד מתאים לנו, היינו יעילים נגדם"

תקציר: שוויץ - בלארוס 3:3/ספורט1

נבחרת ישראל ניצבת לפני ארבעה משחקים שיכריעו אם נעלה לראשונה בתולדות המדינה לאליפות אירופה, אבל נבחרת נוספת שמקווה לעמוד באותה משימה היא שוויץ. משחק ההשלמה הראשון של ישראל ייערך בקוסובו ביום ראשון וכעבור שלושה ימים, ביום רביעי (15.11) היא תארח בהונגריה את שוויץ שתוכל לחגוג את העפלתה ליורו אם תנצח ובתנאי שישראל תמעד בפעמיים.

במסיבת העיתונאים שערך הבוקר המאמן השוויצרי מוראט יאקין, אמר: "לפנינו שלושה משחקים, אבל אנחנו קודם כל מתמקדים אך ורק במפגש עם ישראל. זו נבחרת מאוד דינמית, שלא תסתגר ותלך לאחור כמו בלארוס. הסגנון של נבחרת ישראל מאוד מתאים לנו וראיתם שהיינו מאוד יעילים נגדה במשחק הראשון (0:3 לשוויץ). מצפה לנו משחק קשה והפוקוס הוא רק עליו כרגע".

סגל נבחרת שוויץ למשחקים נגד ישראל, קוסובו ורומניה

סגל נבחרת קוסובו למשחקים נגד ישראל, שוויץ ובלארוס

במסיבת העיתונאים אישר יאקין שמנואל אקנג'י בספק למשחק בעקבות מכה שספג במנצ'סטר סיטי, אבל הבלם זומן כמובן וצפוי לעמוד לרשותו בשבוע הבא. גם ריקרדו רודריגס בספק מהסגל נעדר ג'יבריל סו מסיבות מקצועיות. כצפוי, בסגל נכללים הכוכבים וביניהם השוער יאן זומר, הבלם פביאן שר, ג'רדאן שאקירי וגרניט ג'אקה.

מי שעוד פרסמה את הסגל שלה למשחקים הבאים היא קוסובו, שאצלה בולטים בהיעדרם בלם נאפולי אמיר רמאני ושחקן הכנף של ליל אדון ז'גרובה, שככל הנראה נשארו לשחק עם קבוצותיהם בסוף השבוע. בין הכוכבים שזומנו נמצאים מילוט ראשיצ'ה מבשיקטאש ו-ודאט מוריצ'י, חלוץ מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully