וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אנחנו מכבי ת"א, אנחנו ישראלים, אנחנו לא מוותרים וננצח"

מאמן מכבי ת"א שמח מהניצחון ה"ביתי" על באיירן: "מוצאים דרכים לנצח בזמנים קשים. מקווה שנוכל להרגיש יותר כמו בית כאן". קולסון: "מתגעגעים לתל אביב והאוהדים, טוב להיות כאן"

סיכום השבוע, 10.11/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון ראשון ב"ביתה" החדש והזמני בבלגרד, על באיירן מינכן. הצהובים השיגו ניצחון שני ברציפות ועלו למאזן 2:4. בונזי קולסון הוביל את הקלעים עם 19 נקודות ולורנזו בראון סיפק שני מהלכים גדולים של חטיפה וסל במאני טיים כדי להבטיח את הניצחון. בשבוע הבא עודד קטש ושחקניו ינסו להמשיך במומנטום החיובי כשיארחו את אולימפיאקוס (שלישי) ויתארחו אצל פנרבחצ'ה (חמישי). גם ווייד בולדווין ערך קאמבק עם דקות ראשונות העונה ביורוליג.

עוד לפני שריקת הפתיחה, הצהובים ערכו יחד עם הבווארים טקס לזכר הנרצחים וההרוגים ממתקפת הטרור של חמאס על ישראל והנופלים מהמלחמה, כששתי הקבוצות עמדו לדקת דומיה עם דגלי ישראל ועל נעלי השחקנים היו שמות של חללים ונרצחים מהימים הקשים שעוברים על המדינה.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מרוצים מהניצחון, מחכים לקהל הביתי. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

עודד קטש, מאמן הקבוצה, סיכם: "מה שחשוב זה הניצחון, זה לא קל לשחק ללא אוהדים. צריכים לחפש איפשהו את האנרגיה. במחצית השניה שיחקנו עם יותר תחושת תכיפות, היו לנו ריצות, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה, אני שמח שידענו לנצח גם אם זה לא הייתה היכולת הרגילה שלנו. ביורוליג המשחק הכי חשוב הוא המשחק הבא, ככה זה תמיד. אני שמח בשביל האוהדים, בשביל המועדון. אנחנו מחפשים בתקופה האחרונה דרך להשיג ניצחונות ולהישאר תחרותים, זה לא פשוט. אנחנו אוהבים להיות בבלגרד, זה אף פעם לא הבית שלנו, אבל אולי זה ישפר אותנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "כמו כל במסיבת עיתונאים בחודש האחרון, אנחנו חושבים על האנשים בבית, על האוהדים שלנו, על החיילים שלנו. אנחנו גאים בתוצאה אבל גם שמחים בשבילם, זה חשוב. אנחנו מוצאים את הדרך לנצח בזמנים האלה. אני מקווה שנמצא את הבית שלנו בבלגרד, אולי הדברים יהיו יותר קלים בשבילנו. בתחילת המשחק זה הרגיש כמו לשחק במגרש ביתי בלי הקהל, וזה קשה, חיפשנו את האנרגיה בתוכנו. נקווה שהדברים יסתדרו במהרה ונוכל לחזור, זה נראה רחוק. בינתיים אנחנו רוצים להישאר תחרותיים ורוצים לנצח, גירדנו את הניצחון היום, זה לא היה הכדורסל הכי טוב שלנו, בטח הגנתית. אנחנו בזמנים מאתגרים, וזה לא מובן מאליו.

"זה לא קל. אנחנו מרגישים בטוחים פה, באנו רק השבוע לכאן, אני מקווה שנוכל להרגיש יותר כמו בית כאן. זה לא קל, לא לשחקנים, לא לנו, להיות רחוקים מהמשפחה שלנו, מהאנשים בישראל. המקום הכי בטוח בשבילנו הוא ישראל, אבל לוקחים את הדברים בפרופורציות. אנחנו משחקים כדורסל, בניגוד לחיילים, יש לנו מזל במובן מסוים. יש לנו קשיים, אבל יש לנו מזל. בכל רגע המחשבה שלנו והלב שלנו הוא עם האנשים בארץ, וזה לא קל. הלוואי שהדברים ייגמרו כמה שיותר מהר. אנחנו מכבי, אנחנו ישראלים, אנחנו לא מוותרים וננצח".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בונזי קולסון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מתגעגע. קולסון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

בונזי קולסון שזכה בפרס השחקן המצטיין בניצחון: "שיחקנו את המשחק שלנו, לקחנו ריבאונדים, קלענו זריקות, הנענו את הכדור, היה טוב לקבל את ווייד בחזרה. אנחנו משחקים טוב כרגע וצריך להמשיך ככה. זה נהדר שיש לנו אולם, אנחנו מתגעגעים לתל אביב ולאוהדים שלנו, יש לנו את הקהל הטוב באירופה, אבל זה טוב להיות כאן ולשחק את המשחק שכולנו אוהבים".

המאמן המפסיד פאבלו לאסו: "ברכות למכבי על הניצחון, היה לנו משחק סולידי בהתקפה ובהגנה, אבל אם אתה מאבד 23 כדורים קשה לנצח. שיחקנו טוב מאוד, עשינו דברים טובים בהגנה, אולי היינו צריכים לקחת יותר ריבאונדים, אבל עם כל כך הרבה איבודים קשה מאוד לנצח. צריך לתת קרדיט למכבי, זה היה משחק קשה בשבילנו, ידענו שאנחנו צריכים להשוות את הפיזיות שלהם, אבל איבדנו כדורים ברגעי מפתח, נצטרך ללמוד מזה. קשה לומר שאתה מרוצה בהפסד, אבל נשארנו במשחק למרות 23 איבודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully