וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את לי בית: מכבי תל אביב ניצחה 88:93 את באיירן מינכן

במשחק "הבית" הראשון שלה בבלגרד, האלופה הישראלית השיגה ניצחון שני ברציפות ביורוליג. קולסון (19 נק' ו-5 ריב') ובראון (13 ו-7 אס') בלטו

המלחמה בישראל אילצה את מכבי תל אביב להעביר את האולם הביתי שלה לבלגרד, אך גם על אדמת סרביה וללא קהל האלופה הישראלית הוכיחה שהיא יודעת לשמור על הביתיות כשניצחה הערב (חמישי) 90:93 את באיירן מינכן בניצחון שני ברציפות ורביעי העונה ביורוליג.

עודד קטש קיבל בחזרה את ווייד בולדווין ששב מפציעה ופתח בחמישייה, אבל דווקא הגרמנים היו אלה שפתחו נהדר ועלו ליתרון מוקדם. ג'ייק כהן היה אחראי על כך שהצהובים הצליחו להישאר בתמונה בפתיחה (5 נק'), כאשר סרג' איבקה () בלט מתחת לטבעת מנגד עם 17:19 של האורחת בסוף הרבע הראשון. תמיר בלאט (11 נק' ו-5 אס') ובונזי קולסון (19 נק' ו-5 ריב') הובילו ריצת 2:12 שהעבירה את היתרון למארחת ב-44:46 בתום המחצית הראשונה. המגמה המשיכה גם לחצי השני עם ג'יימס ווב (8 נק') שהצטרף לחגיגה והגדיל את היתרון של הצהובים ברבע השלישי עם 62:71. לאנדרו בולמארו () בלט ברבע האחרון אצל באיירן, אבל איבודי כדור שלו בשילוב דקות נפלאות של לורנזו בראון (13 נק' ו-7 אס') שהשאיר את היתרון של המארחת עד הסיום עם ניצחון שני ברציפות אחרי ההופעה הטובה במילאנו שבוע שעבר.


קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון (5 ריב') 19, לורנזו בראון (7 אס') 13, ווייד בולדווין וחסיאל ריברו 12 כ"א, תמיר בלאט (5 אס') 11, ג'יימס ווב 8, ג'וש ניבו (6 ריב') 7, ג'ייק כהן 5, אנטוניוס קליבלנד 4, רומן סורקין 2. ג'ון דיברתולומאו שותף ולא קלע.

קלעו לבאיירן מינכן: קרסן אדוארדס 17, סרג' איבקה (7/7 מהשדה) 16, לאנדרו בולמארו (5 אס') 12, דווין בוקר 11, אייזק בונגה 8, אנדראס אובסט וסילבאין פרנסיסקו 7 כ"א, ניק וויילר באב 5, ניילס גיפיי 4, דאנקו ברנקוביץ' 3. אליאס האריס ופרדי גילספי שותפו ולא קלעו.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
השלימו את המשימה הביתית בבלגרד. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic
נעליים מכבי תל אביב לזכר נופלים במלחמה. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
עם מחווה לנופלים במלחמה/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם ווייד בולדווין ששב מפציעה, לורנזו בראון, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. כמעט שלוש דקות לתוך המשחק, בראון עם הנקודות הראשונות של המארחת. אובסט קבר שלשה שהמשיכה את היתרון הבווארי, כהן צמצם ובולדווין עם פעולה נהדרת הראה שהוא חזר חד. סרג' איבקה תרם נקודות מתחת לטבעת לבאיירן וכהן עם שלשה השווה את התוצאה. ג'יימס ווב עלה מהספסל ותרם נקודות מחוץ לקשת, לאנדרו בולמארו הגדיל את היתרון של באיירן, אבל חסיאל ריברו תיקן וצימק ל-2 בלבד. בולדווין הספיק עוד לקלוע זריקה מהקו, אבל באיירן עם היתרון - 17:19.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכבי תל אביב למען החטופים. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
ערכו דקת דומיה. מכבי תל אביב/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
פתח טוב. כהן/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 2

שתי שלשות רצופות של קרסן אדוארדס הגדילו משמעותית את היתרון של באיירן, אך ריברו ותמיר בלאט הצליחו למזער נזקים. הגארד הישראלי נכנס לעניינים ועם שתי שלשות שלו ושל קולסון, מכבי השוותה ל-30:30 לקראת אמצע הרבע השני. ניבו התקשה מתחת לטבעת, אבל הצליח לתרום את הנקודות שלו גם מהקו כשבלאט המשיך לנצוץ עם עוד קליעה מחוץ לקשת. ווב הוסיף שלשה משלו והצהובים עלו ליתרון ראשון במשחק. גם קולסון הצטרף לריצת 2:12 צהובה עם נקודות מהקו וסל בצבע שפתח יתרון 5 על פני הגרמנים עם פסק זמן של פאבלו לאסו. באיירן הצליחה לצמצם מעט, אך היתרון של מכבי בהפסקה עם 44:46.

בונזי קולסון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
הוביל את הריצה שהעלתה את מכבי ליתרון. קולסון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 3

ווב המשיך את היכולת הטובה מהרבע השני אל תוך השלישי, בראון הוסיף שלשה והיתרון שוב בצד הצהוב. ניבו תרם נקודות מהקו, קולסון שוב בדקות דומיננטיות וההתקפה של באיירן התקשתה מול ההגנה של מכבי עם איבודים רבים. איבקה הגיב מהצד השני, אבל 4 נקודות רצופות של בולדווין וניבו הגדילו את היתרון הצהוב ל-8. ריברו ואנטוניוס קליבלנד דייקו מהקו, בולמארו ואדוארדס הגיבו מהצד השני וסטטוס הקוו נשמר עם סל של רומן סורקין ב-62:71.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
משחק נהדר של הגארד הישראלי. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

רבע 4

אדוארדס פתח את הרבע האחרון עם הנקודות עבור הגרמנים, קליבלנד הגיב עם קליעות מהקו וקולסון הצליח להשאיר את היתרון בצד של קטש. אייזק בונגה הצליח להשאיר יחד עם איבקה את באיירן בתמונה כשההפרש ירד רק ל-6 וקליעה של בולמארו הורידה לנקודה בלבד. בראון דייק פעמיים מהקו ואיבקה המשיך לדייק עם 100% מהשדה. בראון עם שתי חטיפות לבולמארו הוסיף 4 נקודות בלייאפים קלים ומחק את הביטחון של הגרמנים. בלאט המשיך ללהוט בדקות הסיום, איבקה שוב צמצם בצבע ונקודות של ריברו מהקו עם חסימה גדולה של בראון העניקו את הניצחון לצהובים בסיום - 88:93 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully