וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד למתווה: בהפועל באר שבע הסתפקו בקיצוץ של 15% מהמשכורות

9.11.2023 / 16:40

אחרי פגישה בין שחקנים בכירים לבין גיא פרימור, מנכ"ל הקבוצה סיכם יחד עם אלונה ברקת על קיצוץ של פחות מההסכם בין מנהלת הליגות לארגון השחקנים

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

למרות המתווה שהושג אמש (רביעי) בין מנהלת הליגות בכדורגל לבין ארגון השחקנים לפיו כבר במשכורת של חודש אוקטובר שאמורה להיות מועברת בימים האלה, יקוצצו 25% מכל מי שמרוויח מעל 18 אלף שקלים ברוטו בליגת העל, בהפועל באר שבע יסתפקו בקיצוץ של 15%.

כפי שפורסם מוקדם יותר, במכבי נתניה החליטו לא לקצץ בכלל, אבל בהפועל באר שבע לא החליטו ללכת על המתווה ולהסתפק ב-15% קיצוץ לשחקנים. עדיין לא ברור כיצד ינהגו במשכורות של חודש נובמבר. המנכ"ל גיא פרימור ישב השבוע עם כמה שחקנים בכירים, כולל מיגל ויטור שחזר לארץ לטובת נבחרת ישראל, ולאחר הפגישות העביר את החומרים לבעלים, אלונה ברקת, ויחד סיכמו על קיצוץ של 15% במשכורות שמשולמות כעת.

אלונה ברקת, נשיאת הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הסתפקו בקיצוץ קטן יותר של המשכורות. אלונה ברקת/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בכל הנוגע לשחקנים הזרים, עדיין אין זרים שחזרו. כזכור, לפני כשבוע פטריק קלימלה התיר את חוזהו. יש לקבוצה שחקנים זרים שמתאמנים בחו"ל גם בצורה אישית וגם בקבוצות. במועדון מקווים שכבר בשבוע הבא יתחילו לחזור זרים כאשר תינתן פקודה מפיקוד העורף לחזרת הליגות בכדורגל ב-25.11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully