וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא חיכתה למתווה והעבירה משכורת מלאה לשחקניה

9.11.2023 / 9:45

בעקבות הסחבת במגעים בין ארגון השחקנים למנהלת, בקבוצה נמנעו מקיצוץ והחל מהמשכורת הבאה ינהגו בהתאם למתווה המוסכם. נאסים אואמו ביצע עבירת משמעת באימון, הושעה בינתיים ויעמוד לועדת משמעת ביום ראשון.

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

מכבי נתניה לא המתינה לסיכום על מתווה השכר של שחקני ליגת העל אשר הושג אתמול (רביעי) בין ארגון השחקנים לבין מנהלת הליגות בכדורגל, וכבר העבירה לשחקניה את משכורות חודש אוקטובר ללא קיצוץ.

במועדון נוהגים להעביר את המשכורות עוד לפני ה-9 בחודש ומאחר שנרשמה סחבת במגעים למתווה מוסכם, לא חיכו במועדון והעבירו לשחקנים את משכורות אוקטובר במלואן, לא כולל פרמיות מאחר שלא שיחקו כדורגל. באשר למשכורת הבאה, במועדון קיבלו על עצמם את המתווה שבבסיסו קיצוץ של 25 אחוז בשכר לכל כדורגלן ליגת העל שמשתכר מעל 18 אלף שקל ברוטו.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה עם שחקניו. ברני ארדוב
השחקנים לא נפגעו, בינתיים. מכבי נתניה/ברני ארדוב

במתווה עליו סיכמו אתמול מנהלת הליגות בכדורגל וארגון השחקנים, השחקנים יקבלו בחזרה חלק מהקיצוץ כאשר הקבוצות יחזרו לשחק ואם יתברר שהן לא נפגעו כספית מהיעדר קהל במגרשים. כזכור הבטיח שר התרבות והספורט מיקי זוהר להביא ממשרד האוצר פיצוי של 70 אחוז על אובדן הכנסות לספורט עקב במלחמה.

בכל הקשור לשחקנים זרים, למכבי נתניה יש סגל מלא ושחקניה מתאמנים ומחכים לחזרת הליגה ב-25 בחודש. עם זאת, מי שאתמול הושעה עד שיעמוד לוועדת משמעת ביום ראשון זהו המגן נאסים אואמו שביצע עבירת משמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully