וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשה את הפסגה: באיירן מינכן ניצחה 2:4 את היידנהיים

צמד של קיין (14 ו-44) נמחק עם 2 שערים מהירים של העולה החדשה, אבל גריירו (73) ושופו מוטינג (85) העלו את האלופה למקום הראשון. שטוטגרט גברה 1:2 על בורוסיה דורטמונד. בשישי: בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:4 את וולפסבורג

תקציר: באיירן מינכן - היידנהיים 2:4/ספורט1

המחזור ה-11 בבונדסליגה יצא לדרך בשישי עם המשחק בו בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:4 את וולפסבורג. הערב (שבת) באיירן מינכן ניצחה את היידנהיים בדרך לפסגת הטבלה, בעוד שטוטגרט גברה על בורוסיה דורטמונד ופתחה פער במקום השלישי.

רוקו רייץ בורוסיה מנשנגלאדבך חוגג. GettyImages
עלו על הגל. רוקו רייץ ושחקני גלאדבך חוגגים/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 0:4

גלאדבך פתחה רע מאוד את העונה הזו והיתה כבר מתחת לקו האדום. אלא שהערב מסע ההתאוששות המרשים נמשך עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים, הפעם ניצחון קליל במיוחד מול יריבה חזקה על הנייר. תומאש קבאנצ'רה הצ'כי פתח את הסכר בדקה ה-16 ורוקו רייץ הכפיל (42) אחרי טעות קשה השל שוער וולפסבורג. פרנק הונוראט קבע 0:3 בדקה ה-64 ואלסאן פלאה קינח (71) לגלאדבך, שעקפה את וולפסבורג ועלתה למקום התשיעי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הארי קיין באיירן מינכן. GettyImages
עוד הופעה שוברת שיאים. קיין/GettyImages

באיירן מינכן - היידנהיים 2:4

הבווארים המשיכו את הכושר הנהדר אחרי הניצחון הגדול בקלאסיר על בורוסיה דורטמונד והבטחת המקום בשמינית גמר ליגת האלופות עם עוד 3 נקודות שהעלו אותם, לפחות זמנית, מעל באייר לברקוזן בדרך לפסגת הטבלה. העולה החדשה סבלה גם מנחת זרועות של הארי קיין, שפשוט לא מפסיק לשבור שיאים במדי אלופת גרמניה. האנגלי כבר בדקה ב-14 מבישול של לירוי סאנה, שגם בישל לו את השני כעבור חצי שעה (44) בשערו ה-17 העונה. בכך, קיין הפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה שערים אחרי 11 המחזורים הראשונים בבונדסליגה הגרמנית, כשהוא שבר את שיאו של רוברט לבנדובסקי מעונת 2019/20 שכבש 16 שערים. בדקה ה-67 מנואל נויר ספג מקרוב מרגלו של תים קליינדיינסט וטעות קשה של קים מין-ג'ה הביאה לשוויון המדהים של יאן ניקלאס בסטה כעבור 4 דקות. 2 דקות לאחר מכן רפאל גריירו כבר החזיר את היתרון למארחת ואריק מקסים שופו מוטינג (85) נגח את השער שחתם את התוצאהשנשמרה עד הסיום בדרך למקום הראשון בטבלה.

צפו בתקציר הניצחון של שטוטגרט על בורוסיה דורטמונד

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט1
סרו גריאסי חוגג עם שחקני שטוטגרט. GettyImages
תקעו יתד במקום השלישי. גיראסי/GettyImages

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 1:2

התבוסה בקלאסיקר לבאיירן מינכן תורגמה לאחר מכן לניצחון על ניוקאסל בליגת האלופות שקידם את הצהובים-שחורים לשלב שמינית הגמר, כאשר המארחת עם 2 הפסדים רצופים בליגה. במשחק בו הקבוצה מהמקום השלישי אירחה את הקבוצה מהמקום הרביעי, האקשן החל כבר בדקה ה-11 כשכריס פוהריך פספס הזדמנות נהדרת להעלות את שטוטגרט ליתרון מהנקודה הלבנה, אך גרגור קובל הדף אחרי שגרם לפנדל. זה הפנדל ראשון שעוצר שוער של דורטמונד מאז רומן ויידנפלר באוקטובר 2013 בדרבי מול שאלקה. ב-37 הבעיטות הקודמות, 36 נכנסו ואחת החטיאה את המסגרת. האורחת ניצלה את המומנטום ובדקה ה-36 ניקלאס פולקרוג כבש את היתרון שהחזיק רק 6 דקות עד שדניז אונדב השווה. בדקה ה-83 קובל שוב הכשיל ברחבה, הפעם את סרו גיראסי שניגש בעצמו לבעוט וכבש את שער הניצחון עם הכיבוש ה-15 שלו העונה.המארחת פתחה פער של 3 נקודות על פני דורטמונד.


משחקים נוספים:

אוגסבורג - הופנהיים 1:1
לאוגסבורג: ארמדין דמירוביץ' (53). להופנהיים: ואוט וחהורסט (23)

דרמשטאדט - מיינץ 0:0

בוכום - פ.צ. קלן 1:1
לבוכום: לוקאס דאשנר (25). לקלן: דייבי זלקה (54)

המחזור יסתיים ביום ראשון כאשר באייר לברקוזן תארח את אוניון ברלין, ורדר ברמן את איינטרכט פרנקפורט ור.ב. לייפציג את פרייבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully