וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח מאשים את השופט, אך זוכה לגיבוי: "לא יכולים לפטר אותו"

יונייטד איבדה פעמיים יתרון ב-4:3 לקופנהאגן ונמצאת בפתיחת העונה הרעה מזה 50 שנים. האוהדים זועמים על הקבוצה, ההולנדי מתעקש ש"השופטים דופקים אותנו", ולמרות הביקורות סקולס והארגריבס הגנו: "צריך לתת לו לעבוד, פיטורים זה לא הפתרון"

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות סידרה למנצ'סטר יונייטד הגרלה נוחה יחסית על הנייר. באיירן מינכן הייתה המועמדת הראשית להעפיל מהמקום הראשון, אך השדים האדומים בהחלט היוו תיגר כלשהו עוד במחזור הפתיחה בהפסד בחוץ 4:3 לבווארים, שנתן תקווה קטנה שיש לא רק מה להילחם על העפלה, אלא גם על פסגת הבית. עם קבוצות בדרגים נמוכים יותר בדמותן של גלאסטראיי ופ.צ. קופנהאגן, הקבוצה של אריק טן האח ידעה שהיא אמורה, לכל הפחות, להשיג 12 נקודות מניצחונות על הטורקים והדנים, אם לא גם להוציא נקודה מבאיירן בבית. אתמול (רביעי) החלומות של יונייטד הפכו לאחד הסיוטים הגדולים שלה העונה שיכולים להסתיים בהדחה מדהימה כבר בשלב הבתים, ואולי אפילו עם פיטורים של המאמן ההולנדי.

קופנהאגן ניצחה 3:4 את הקבוצה של טן האח שנותרה גם בעשרה שחקנים אחרי כרטיס אדום חסר אחריות של מרכוס רשפורד. יונייטד הספיקה לאבד יתרון 0:2, לחזור בחיסרון מספרי וב-21 הדקות האחרונות להפסיד את המשחק ולרדת למקום האחרון בבית א', כשהדנים עלו למקום השני בשוויון נקודות עם אלופת טורקיה.

ברונו פרננדש לצד אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרוסקים. פרננדש וגרנאצ'ו/GettyImages

ליונייטד יש מאז פתיחת העונה 9 ניצחונות ב-17 משחקים בכל המסגרות, שזאת הפתיחה הרעה ביותר מאז עונת 1973/74, אז הקבוצה ירדה לליגת המשנה באנגליה בפעם האחרונה. זה גם היה ההפסד הראשון של המועדון אי פעם בליגת האלופות אחרי שהם הובילו במשחק ביתרון של לפחות שני שערים, והפעם הראשונה מאז ספטמבר 2014 בכלל, אז זה קרה בהפסד 5:3 ללסטר.

המאמן על המוקד הגיב לתוצאה: "הבקענו שני שערים נהדרים, שלטנו במשחק בחלקים מסוימים והיינו צריכים לקחת את זה, אבל אנחנו מאוד מאוכזבים".

טן האח התלונן על קיפוח סדרתי ממנו הקבוצה סובלת מהשופטים לטענתו. "שני שערים שהם כבשו היו מעמדת נבדל. אבל זה לא חדש, ולא רק הערב - השופטים דופקים אותנו בהרבה החלטות העונה", אמר, והמשיך: "למה לקח לשופט כל כך הרבה זמן להוציא להם אדום? הכדורגל לא צריך להיראות ככה, אין לזה קשר לענף ומישהו חייב לקבל החלטות בנושא הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בעמודי האוהדים כבר קראו לפטר את טן האח, כשצמד הפרשנים ושחקני העבר של המועדון, פול סקולס ואואן הארגריבס, יצאו להגנת ההולנדי עם הסתייגות: "מנצ'סטר יונייטד יכולה להמשיך לפטר מאמנים. זה לא הפתרון כאן. אנחנו לא חושבים שהם יכולים לאפשר את זה בכלל. צריך לתת לו לעבוד, יש עוד על מה להילחם. בסופו של דבר זה מועדון עם המון לחץ".

רסמוס הוילונד, שכבש את צמד השערים הראשונים מול האקסית והעלה את מאזנו העונה בליגת האלופות ל-5 כיבושים, ידע מה הרגע ששינה את המשחק: "הכרטיס האדום הפך הכל. אם לוקחים את 20 הדקות הראשונות, אני חושב שעשינו דברים טובים. נכבינו בשלב כלשהו. הקהל שלהם סייע כאן לאווירה והמשחק. פתיחת המחצית השנייה הייתה רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully